برای نظارت بر درمان مجروحان انفجار تروریستی

وزیر بهداشت عازم کرمان شد



وزیر بهداشت در پی وقوع انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان برای نظارت بر درمان مجروحان این حادثه عازم کرمان شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، بهرام عین‌اللهی روز چهارشنبه قبل از عزیمت به سوی کرمان در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خواستار رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه تروریستی شد.

وزیر بهداشت در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مجروحیت و شهادت جمعی از هموطنان در انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را تلخ و اندوه بار خواند و به مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان دستور داد تا رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه تروریستی و ارائه خدمات درمانی سریع و مطلوب به وی را دنبال کند.

 

عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان تایید کرد که این ۲ انفجار تروریستی بوده است.

اورژانس کشور تا این لحظه شمار شهدای این حادثه را 103 نفر و تعداد مجروحان را 141 نفر اعلام و در عین حال تاکید کرده که حال مصدومان وخیم بوده و امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها