شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه خلیج فارس آگهی مناقصه عمومی یك مرحله ای



مناقصه گزار : شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه خلیج فارس
موضوع مناقصه :  پیمان خدمات ایمنی و آتش نشانی منطقه خلیج فارس    
مبلغ برآورد مناقصه : 79.452.350.504  ریال
1-محل و مكان اجرای كار:  بندرعباس، مرکز منطقه خلیج فارس و مراکز انتقال نفت تابعه  
2-مدت اجرای كار:  یک سال شمسی
3-نام دستگاه نظارت: واحد HSE شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج فارس
4-قیمت ها متناسب با كالای ساخت داخل با لحاظ كیفیت ارائه گردد.
5-روش ارزیابی مالی: دستورالعمل ارزیابی و فرآیند قیمت متناسب در مناقصات صنعت نفت به شماره 796-2/20 مورخ 11/12/1399 وزارت نفت میباشد. 
نوع و مبلغ تضمین شركت در فرآیند ارجاع كار : مبلغ 525/617/972/3  ریال  (سه میلیارد و نهصد و هفتاد و دو میلیون و ششصد و هفده هزار و پانصد و بیست و پنج ریال) بصورت یك یا تركیبی از ضمانت نامه های مندرج در بند های الف، ب، پ ،ج ،چ ،ح ، خ ماده 4 آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/50659 مورخ 22/9/1394 هیأت محترم وزیران می باشد. تضمین وجه نقــد  میبایست به شماره شبا IR 320100004101046871202043  بــانك مركزی  به نام شركت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران منطقه خـــلیج فارس- تنخواه گردان منطقه خلیج فارس واریز گردد ضمنا»ضمانتنامه یا  اصل رسیدواریز وجه  نقدآن در سامانه بارگذاری گردد . - درج كد اقتصادی و شناسه ملی جهت اشخاص حقوقی در پیشنهاد قیمت مندرج در سامانه ستاد الزامی می باشد. 
-دارا بودن و بارگذاری گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر در رشته های خدمات عمومی و تاسیسات از وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعی الزامی میباشد.
-دارا بودن و بارگذاری گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی معتبر از وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعی یا گواهی موقت از مراجع ذیربط در سامانه ستاد الزامیست.
-در اساسنامه یا آخرین آگهی تغییرات شرکت های مناقصه گر ، موضوع انجام فعالیتهای ایمنی و آتش نشانی درج گردیده باشد.
-زمان و نحوه  دریافت اسناد مناقصه  از طریق سامانه: شركت كنندگان مهلت دارند  تا ساعت 15:00  مورخ 07/11/1402  و با مراجعه به  سامانه تداركات الكترونیكی دولت( ستاد) به 
نشانی  www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند.
لازم به ذكر است كلیه مراحل برگزاری مناقصه از فرخوان تا انتخاب برنده از سایت مزبور انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه ستاد ، نسبت به ثبت نام و اخذ گواهی امضاء الكترونیكی  اقدام نمایند و جهت  عضویت با پشتیبانی سامانه ستاد به شماره 02141934 تماس حاصل فرمایند. 
ضمنأ درج کامل آدرس محل اقامتگاه شخص حقوقی (آدرس پستی شرکت)، شماره فکس و تلفن شرکت و مدیران شرکت در سامانه تدارکات الکترونیک دولت جهت ارسال دعوتنامه و هرگونه اطلاع رسانی برای کلیه شرکت کنندگان در مناقصه الزامی است.
زمان و مهلت تکمیل و بارگذاری پیشنهادات در سامانه و مهلت تحویل اصل پاکت الف حاوی تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار:
 شركت كنندگان می بایست تا ساعت 15:00 مورخ  18/ 11/1402 نسبت به تكمیل اسناد مربوطه و بارگذاری در سامانه تداركات الكترونیك دولت (ستاد) و تحویل اصل پاكت الف (اصل ضمانتنامه شركت در فرآیند ارجاع كار/ اصل رسید واریز وجه نقد) لاك و مهر شده در مهلت مندرج در این بند به دفتر كمیسیون مناقصات نیز اقدام و رسید دریافت  نمایند. (درصورت عدم تحویل اصل ضمانتنامه در سررسید مندرج در این بند ، پیشنهاد بازگشایی نخواهد شد.)زمان و محل گشایش پاكات : پیشنهادهای واصله در ساعت 10:30  مورخ 28/11/1402  در محل كمیسیون مناقصات به آدرس:  تهران- خیابان سپهبد قرنی- نرسیده به خیابان سپند- پلاك 188-  طبقه  هشتم از طریق سامانه تداركات الكترونیك دولت ( ستاد) بازگشایی و خوانده خواهد شد.حضور شركت كنندگان در مناقصه  در محل كمیسیون مناقصات در روز بازگشایی پاكات الزامی می باشد.
زمان و مکان جلسه توجیهی: جلسه توجیهی با شركت كنندگان جهت بازدید از محل انجام كار، توضح و تشریح اسناد در  تاریخ 14/11/1402  ساعت 10:00 صبح  به نشانی بندرعباس – بلوار پاسداران – بعد از اسکله شهید باهنر – نبش هتل رستوران نقش جهان – رو به روی پرسی گاز-شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس برگزار میگردد.جهت كسب اطلاعات بیشتر درخصوص موضوع كار مناقصه با تلفن  32469055-076 (آقای خواجه پور) تماس حاصل فرمائید.
                  www.shana.ir                                    www.setadiran.ir                                 www.ioptc.ir     

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها