حواشی هفته



در «حواشی هفته»، به مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته جاری پربازدید شده و مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌است، می‌پردازیم.

 

حمله موشکی پاکستان به ۳ نقطه در خاک ایران

 ساعت ۴.۵ صبح  پنج شنبه 28 دی ماه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستا‌های مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است. در این حمله سه زن و چهار کودد غیر ایرانی کشته شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: یک انفجار نیز نزدیک شهرستان سراوان صورت گرفته که در آنجا تلفاتی نداشته‌ایم.

نیروهای مسلح پاکستان اعلام کرد؛ ۷ هدف در ۳ نقطه در خاک ایران(سراوان، شامسر و حنق) که مقر تروریست‌ها بوده را مورد حمله قرار دادیم. این خبر با واکنشهای بسیاری در رسانه‌های داخلی و خارجی همراه بود.

 

حمله موشکی پاکستان به ۳ نقطه در خاک ایران

 

  

بازار داغ رحم اجارهای / قیمتها تا ۹۰۰ میلیون هم میرسد!

سیاری از زوج‌هایی که با مشکل بارداری مواجه هستند از رحم اجاره‌ای استفاده می‌کنند که البته شیوه‌ای پیچیده است.برخی نیز به دلیل مشکلات اقتصادی داوطلب این موضوع هستند تا از این طریق بتوانند معیشت خود را بگذرانند؛ این خبر در هفته گذشته با واکنش بسیاری در فضای مجازی همراه بود.

قیمت رحم اجاره‌ای متغیر است و از ۴۰ میلیون شروع و تا ۹۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.البته ماهیانه نیز باید ۴ تا ۷ میلیون تومان پرداخت شود و در صورت دو قلو بودن هم حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه اضافه باید پرداخت کرد.سن اجاره‌دهندگان هم در مبلغ پیشنهادی بسیار تأثیرگذار است. معمولا اجاره‌دهندگان رحم دهه هفتادی هستند.

 

گیتارنوازی بیمار هنگام جراحی تومور مغزی

ایده انجام جراحی مغز در هنگام بیداری ممکن است به اندازه کافی شگفت‌انگیز به‌نظر برسد، اما مردی اهل ایالت فلوریدای آمریکا یک قدم فراتر رفت و در حالی که پزشکان تومور او را برمی‌داشتند، گیتار نواخت.

تیم عصب‌شناسی مرکز جامع سرطان Sylvester در دانشکده پزشکی میامی میلر، از کریستین نولن، مرد بیمار خواستند تا در حین جراحی خارج کردن تومور از مغز، نت‌هایی را با گیتار بنوازد تا جراحان مهارت او را ارزیابی کرده و از آن محافظت کنند.

 

کت و دامن کوتاه خانم مجری در تلویزیون دعوا به راه انداخت؛ کوتاه‌ترین لباسی  که در صدا و سیما دیده‌ایم! - چی بپوشم

 

اجرای مجری خانم صداو سیما با کت و دامن در شبکه سه!

ژیلا صادقی مجری تازه برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما با کت و دامن در این برنامه اجرا کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ صداوسیما. این اجرا در بین کاربران فضای مجازی با بازخورد فراوان همراه بود.

 

ویدیو| کیفیت عجیب پیراهن ملی پوش عربستان! | پایگاه خبری جماران

 

کیفیت لباس تیم فوتبال عربستان سوژه شد

 

کیفیت پایین لباس تیم ملی فوتبال عربستان در بازی با عمان سوژه شد. برخی گفته‌اند تیم ملی عربستان با آن همه ریخت و پاش از جنس پیراهن خوبی برای ملی‌پوشان خود استفاده نکرده است. از آنجایی که لباس بازیکنان عربستان از مارک معروف آدیداس است، پاره شدن آن تنها با یک حرکت کوچک دور از انتظار بود

 

سرقت سس تبلیغاتی در متروی تهران خبرساز شد

 

در یک اقدام تبلیغی در دستگیره‌های متروی تهران یک بطری سس تعبیه شده بود که ظاهرا دزدیده شده و همین موضوع خبرساز شد.

 

            

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها