ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای جانبازان از امروز آغاز شد



جانبازان مشمول دریافت خودروهای وارداتی از امروز (چهارشنبه، چهارم بهمن) به مدت ۹ روز می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، بر اساس ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و تکالیف مترتب به قانون فوق از امروز (چهارشنبه) به مدت ۹ روز جانبازان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور نوع خودروی خود را انتخاب کنند.

بر همین اساس و به منظور جلوگیری از ازدحام و بروز ایجاد نواقص فنی احتمالی، نمایش خودروها در سه مرحله انجام می‌شود؛ در روزهای چهارم و پنجم بهمن‌ماه جانبازان ۷۰ درصد ویژه امکان انتخاب خودرو دارند. در روزهای ششم و هفتم بهمن‌ماه سایر جانبازان ۷۰ درصد خودروهای خود را انتخاب خواهند کرد و در نهایت روزهای هشتم و نهم بهمن‌ماه نیز جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد می‌توانند به سایت مراجعه و خودروهای وارداتی خود را مشاهده و انتخاب کنند.

همچنین به‌منظور جلوگیری از هر گونه اجحاف از حقوق جانبازان معزز روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ بهمن مجدد سامانه برای همه جانبازان واجد شرایط باز و چنانچه جانبازی از ثبت‌نام جامانده یا قصد ویرایش دارد این امکان فراهم است تا اقدام کند.

تعیین سقف انتخاب خودرو توسط جانبازان بر اساس فهرست ارائه‌شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.

جانبازان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه Janbazan.saleauto.ir مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها