پربحث‌ترین‌های هفته



پربحث‌ترین اخبار و حاشیه‌هایی که این هفته پربازدید شده و مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌است، در ادامه آورده شده است.

  

شوخی‌های پرحاشیه ۲ مداح
چند روز بعد از حاشیه‌های پوشش خانم مجری، نوبت به شوخی‌های پرحاشیه دو مداح معروف در یک برنامه تلویزیونی رسید که باز هم با واکنش‌های زیادی ازسوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. این اتفاق به بخشی از برنامه «حسینیه معلی» شبکه سه سیما برمی‌گشت که در آن میثم مطیعی و مجید بنی‌فاطمه به تقلیدصدا از یک کاراکتر کارتونی پرداختند که حتی با انتقاد برخی از طرفداران‌شان مواجه شد و معتقد بودند، آن‌ها حرمت برنامه‌ای که نامش «حسینیه معلی» است را نگه نداشته و در شأن آن مکان و منزلت حرفه‌ای مداحی، رفتار نکردند. البته دامنه انتقاد به این قاب از برنامه «حسینیه معلی» و شوخی‌های دو مداح، فراتر از این‌ها رفت و مصداقی از بی‌دقتی و ابتذال در تولیدات برنامه‌های تلویزیونی تفسیر شد. جالب اینکه حتی در شوخی‌ها هم یکی از مداحان می‌گوید، خدایا اسلام را از دست مداحان نجات بده. مجید بنی‌فاطمه قبلاً هم با حضور در برنامه خنداونه، حاشیه‌ساز شد و خاطراتی که از دو جانباز تعریف کرد، با انتقاد برخی از خانواده‌های ایثارگران همراه شده بود. او در آن برنامه گفته بود: «من با دو جانباز آشنا بودم و یک‌بار حسابی اذیت‌شان کردم، آن‌ها هم آمدند در خانه و تا در را باز کردم، دو تخم‌مرغ تو صورتم پرتاب کردند و تا آمدم به خودم بیایم، یک گوجه هم گذاشتند تو صورتم و منم به شوخی گفتم، یک کره هم بزنند تا املت دور هم باشیم»./هم میهن

    

در آلمان از کارخانه مشروب‌سازی تا ورزشگاه لوله کشیده شده تا تماشاچی‌ها مشروب بخورند!
موضوع نشست اخیر بین «صادق درودگر» و «احمد مجدزاده» در حالی درمورد حضور یا عدم‌حضور زنان بود که موضوعی را مجدزاده مطرح کرد که نیاز به بررسی بیشتر دارد. «احمد مجدزاده»، کارشناس صداوسیما، در برنامه زنده شبکه خبر با حضور صادق درودگر، در مورد اهمیت ویژه مصرف مشروبات الکلی در کشور آلمان گفت: «در آلمان کارخانه مشروب‌سازی لوله کشیده تا ورزشگاه؛ تا تماشاچی‌ها مشروب بخورند. در آمریکا و خیلی از کشورها، سرو مشروب الزامی است!» موضوعی که با مخالفت صادق درودگر همراه شد و گفت، باوجودی که بیش از 30 کشور و ورزشگاه خارجی را دیده، اصلاً با چنین لوله‌کشی‌ای روبه‌رو نشده است. واقعیت این است که در ورزشگاه گلزن کرشن آلمان که ورزشگاه خانگی باشگاه شالکه است، چنین امکانی فراهم شده است. توضیح بیشتر اینکه در ورزشگاه خانگی شالکه، خط لوله‌ای در سراسر ورزشگاه کشیده شده تا نوعی نوشیدنی الکلی برای هواداران فوتبال سرو شود. البته دسترسی این لوله‌ها فقط برای مغازه‌های اطراف ورزشگاه است و مستقیماً هوادارها نمی‌توانند تماسی با آن داشته باشند. نکته قابل‌توجه این است که خرید مشروبات الکلی فقط تا پیش از شروع مسابقه انجام پذیر است و با شروع مسابقه، هواداران حق ندارند مشروبات الکلی خریداری کنند. گفتنی است چنین امکاناتی در سایر ورزشگاه‌های آلمان وجود ندارد و لوله‌کشی‌ای نیز اطراف یا زیر ورزشگاه ساخته نشده است./ اعتماد آنلاین

  
5 کشته در تیراندازی یک سرباز به همرزمان خود در کرمان
فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش در تشریح حادثه تیراندازی یک سرباز به همرزمان خود در کرمان گفت:« فرد ضارب که پنج سرباز وظیفه از همرزمان خود را عصر یکشنبه دوم بهمن‌ماه به گلوله بست، ساعت ۱۶:۳۵ شنبه یکم بهمن‌ماه از پست نگهبانی بر می گردد و به عللی که هنوز در دست بررسی قرار دارد، شماری از همرزمان خود را به رگبار گلوله بسته و بلافاصله متواری شد». به گفته فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش، وی با یک قبضه سلاح و چند تیغه خشاب متواری شده بود که با اقدامات امنیتی و اطلاعاتی، بازداشت شد.
  


کاهش سهمیه بنزین آزاد به ۱۰۰ لیتر
روز دوشنبه، دوم بهمن‌ماه خبری مبنی بر کاهش سهمیه بنزین آزاد به ۱۰۰ لیتر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت. «معین الدین سعیدی»، نماینده مردم چابهار در مجلس در این باره گفت:« ما احتمال می دهیم دولت بنا دارد قمیت سوخت را افزایش دهد و به همین دلیل سهمیه ها را کاهش داده است. در واقع به مرگ گرفته است که مردم به تب راضی شوند. با توجه به کم شدن سهمیه سوخت آزاد و مشکلاتی که در استان سیستان و بلوچستان برای مردم ایجاد شده بنده به اتفاق یکی دیگر از نمایندگان استان طرح استیضاح وزیر نفت را کلید زدیم و در حال جمع آوری امضا هستیم».
  


حکم قصاص محمد قبادلو اجرا شد
حکم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر «قصاص نفس» محمد قبادلو در پرونده به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی به نام «فرید کرم‌پور حسنوند» و مجروح کردن پنج مامور دیگر در جریان ناآرامی‌های سال گذشته، پس از تأیید در دیوان عالی کشور، روز سه شنبه، سوم بهمن ماه اجرا شد.

  

آوازخوانی چند زن در حاشیه بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا

گروهی از زنان نوازنده دف که گفته می‌شود، اهل شیراز هستند، در جام ملت‌های آسیا در قطر مشغول اجرای هنری قبل از مسابقات تیم ملی شده‌اند

 هرچند حجاب این گروه کامل بوده اما در استادیوم های ایران به هیچ عنوان اجازه چنین اجراهایی به زنان داده نشده و همین موضوع باعث انتقاد مردم در فضای مجازی شد .

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان‌ در این خصوص نوشت: حجت‌الاسلام علی احدی با اشاره به فعالیت یک گروه هنری در بین دو نیمه دیدار ایران و هنگ‌کنگ گفت: فعالیت این گروه از ابتدا نه با مجوز فدراسیون فوتبال و نه به هیچ عنوان مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بوده و بدون هماهنگی صورت پذیرفته و به محض انجام برنامه این گروه در بازی تیم ملی، ایران طی نامه‌ای رسمی به کمیته برگزاری این رقابت‌ها، اعتراض خود را اعلام کرد.

وی ادامه داد: معمولاً انجام گروه‌های هنری کشورها باید با تأیید تیم‌های حاضر در مسابقات باشد اما این روند طی نشد و فعالیت این گروه تأییدیه ایران را نداشت. بنابراین اعتراض ایران به صورت رسمی و کتبی به میزبان ابلاغ شد و از بازی بعد این گروه فعالیتی در ورزشگاه نداشت.

    

انگلیسی حرف‌زدن امیرعبداللهیان سوژه شد

حسین امیرعبداللهیان، وزیرامورخارجه کشورمان در جریان سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل که از روی کاغذ می‌خواند، تپق‌هایی زد که سوژه فضای مجازی شد. برخی این پرسش را مطرح کرده‌اند که چرا مسئولینی که به انگلیسی تسلط کامل ندارند، اصرار دارند حتماً به زبان انگلیسی سخنرانی کنند و به فارسی صحبت نمی‌کنند؟

  

ماجرای رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و دوازدهم که برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبتنام کرده بود، در اقدامی پیش از اعلام رسمی مراجع برگزاری انتخابات، در صفحه شخصیاش، خبر از رد صلاحیتش داد. پس ازتایید خبر رد صلاحیت روحانی در انتخابات؛ واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به همراه داشت.

  

حذف دسته جمعی رقبای رئیسی در انتخابات خبرگان

 ‌نبود رقیب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان جنوبی خبرساز شد. دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: از مجموع پنج نفر ثبت نام کننده انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه استان خراسان جنوبی، تنها صلاحیت یک نفر (ابراهیم رییسی) تایید شده است. این خبر کوتاه در شبکه‌های اجتماعی با واکنش گسترده مواجه شده چرا که بحث داغ رد صلاحیت حسن روحانی برای انتخابات خبرگان همچنان نقل محافل سیاسی است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها