۵ میلیارد تومان لوازم آرایش و بهداشتی قاچاق در قشم کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی در شهرستان مرزی قشم کشف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ درگهان شهرستان قشم با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با بررسی‌ های انجام شده و رصد هوشمندانه صورت گرفته مشخص شد اقلام قاچاق از کشورهای حاشیه خلیج فارس خریداری و در یکی از انبارهای شهر بندری درگهان جزیره قشم دپو و سپس به بازار عرضه می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: ماموران در این رابطه ضمن شناسایی محل دپو کالاهای قاچاق با هماهنگی قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر ۲۳ هزار و ۱۱۱ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی که به صورت قاچاق وارد این جزیره شده بود را کشف و ضبط کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است اضافه کرد: در این رابطه یک متهم و صاحب اصلی کالا دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی از قشموندان خواست در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها