دور برگشت نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال هرمزگان

دریانوردان بندرکنگ و آرش ایلود بستک لیگ برتری شدند



دو تیم دریانوردان بندرکنگ و آرش ایلود بستک به لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان راه یافتند. 
در دیدارهای مرحله  برگشت  نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم دریانوردان بندرکنگ در خانه دو بریک بازی را به ملوان بندرعباس واگذار کرد اما با توجه به پیروزی یک بر صفر دریانوردان در بازی رفت کار صعود دو تیم به لیگ برتر  استان به ضربات پنالتی کشید که در ضربات پنالتی تیم دریانوردان بندرکنگ موفق شد ملوان بندرعباس را شکست دهد و به لیگ برتر فوتبال هرمزگان راه یابد. 
داوران این بازی احمد مرشدی،صالح خواجویی، نظام الدین تاجایی و منضور معلمی بودند. ناظران بازی محمد عابدیان و عزیزالله محمدی و ناظر داوری عبدالمجید معماری بود.  نماینده هئیت فوتبال شهرستان بندرلنگه هم علی صیادی بود. 
 دیگر بازی مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در ورزشگاه شهید امینی میناب بین دو تیم ابومسلم و آرش ایلود برگزار شد. تیم آرش ایلود بستک که در بازی رفت و در ورزشگاه تختی  بستک تیم ابومسلم میناب را با چهار گل شکست داده بود در بازی برگشت سه بر یک از ابومسلم شکست خورد اما پیروزی پرگل باز رفت باعث شد تا آرش ایلود به همراه دریانوردان بندرکنگ راهی لیگ برتر شود. 
قضاوت این بازی را رشید میرزایی، محمد صباحی، محمد صالحی و مسعود مرشدی بر عهده داشتند. 
ناظران بازی ابراهیم دهباشی و علی نجفی و ناظر داوری هم کوروش شعبانی بود.
 بازی فینال  لیگ یک  یکشنبه 15 بهمن ماه ساعت 15 در ورزشگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد.  لیگ دسته اول فوتبال هرمزگان با حضور ۱۵ تیم در دو گروه  برگزار شد. 

روزنامه صبح ساحل

  دور برگشت نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها