استاندار هرمزگان:

ارائه درخواست آزادسازی تردد مجاز خودرو‌های پلاک مناطق آزاد در سفر رئیس جمهور



استاندار هرمزگان از ارائه درخواست کارشناسی شده آزادسازی و افزایش محدوده تردد مجاز خودرو‌های پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در استان در سفر رئیس جمهور خبر داد.

         

به گزارش صبح ساحل، دوستی استاندار هرمزگان گفت: آزادسازی و افزایش محدوده تردد مجاز خودرو‌های پلاک مناطق آزاد کیش و قشم به سایر مناطق هرمزگان که درخواست قدیمی مردم است، به عنوان یک پیشنهاد و درخواست کارشناسی شده، برای تصویب‌نهایی در سفر رئیس جمهور به استان مطرح می‌شود.

مهدی دوستی افزود: پیش از سفر نیز این پیشنهاد و سایر درخواست‌ها مورد بازبینی و جمع‌بندی نهایی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تاثیر مصوبات ۲ سفر رئیس جمهور به هرمزگان افزود: اجرایی شدن این مصوبات، چشم‌انداز‌های روشنی برای جایگاه استان در اقتصاد ملی ترسیم می‌کند که بهبود معیشت مردم، کاهش نرخ بیکاری و افزایش رضایت عمومی از بدیهی‌ترین دستاورد‌های آن است.

استاندار هرمزگان گفت: ضعف‌هایی در حوزه نرم‌افزاری استان وجود دارد که نیازمند به مساعدت قانونی در سطح ملی است و این موضوع نیز در سفر رئیس جمهور مورد توجه جدی است.

رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه هرمزگان افزود: باتوجه به سیاست‌های ابلاغی رهبرمعظم انقلاب در حوزه اقتصاد دریامحور برای اجرای این سند ابلاغی، نشست‌های متعددی برگزار شده که تصمیمات و مصوبات این نشست‌ها؛ تاثیرات مهمی در افزایش رشد اقتصادی استان ساحلی هرمزگان خواهد داشت.

به گفته دوستی در هرمزگان بنادر جدید در شهر‌های ساحلی ایجاد می‌شود که با توسعه بندری نقش اقتصاد دریا پررنگ‌تر از گذشته خواهد بود.

وی افزود: پایانه ریلی مکانیزه، پایانه ریلی غلات، توسعه پسکرانه بندرشهید رجایی و همچنین ایجاد پُل‌های بزرگ از مطالبات مردمی و خواسته‌های اصلی استان است که در مسیر اجرا قرار دارد.

استاندار هرمزگان گفت: در بخش فرهنگی و اجتماعی نیز، بیشترین تمرکز مدیریت استان بر مباحث دانش‌آموزی است که در بسته سفر، اجرای اردوگاه بزرگ فرهنگیان و اردوگاه دفاع مقدس جنوب در استان پیش‌بینی شده و سال آینده عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

دوستی گفت: تکمیل نمایش خانه‌ها (پلاتو) و کتابخانه‌ها نیز از دیگر مطالبات حوزه اجتماعی و فرهنگی مردم هرمزگان است که در سفر رئیس جمهور به استان در دستورکار قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها