با حضور مسوولان برگزار شد:

مراسم تجلیل از برترین های ورزش جاسک



به مناسبت دهه  فجر به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک و با همکاری فرمانداری ، دفتر امام جمعه،  ناحیه مقاومت بسیج و سپاه دریایی جاسک طی مراسمی از ۱۲۲ نفر برترین های ورزش  آقایان وبانوان  ، خانواده شهدا، مربیان ، سرپرستان تیم های ورزشی،  پیشکسوتان ورزشی،  ورزشکاران رشته معلولین و جانبازان، مربیان بانوان، داوران ، روسای هیئت ها و باشگاه ها ی ورزشی تجلیل به عمل آمد.

  
به گزارش صبح ساحل،در این مراسم که   با حضور مهرانی فرماندار ، دوراندیش معاون سیاسی فرماندار ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج جاسک،  بخشدار مرکزی و مسولان ادارات برگزار شد
مهرانی فرماندار جاسک ضمن تبریک دهه مبارک فجر از برگزار کنندگان این مراسم تشکر کرد و گفت : نقش ورزش در سالم سازی و نشاط شادابی جامعه بسیار مهم است.  وی بیان داشت: ورزش شهرستان استعدادهای فراوانی دارد و باید زمینه نقش آفرینی این استعدادها را فراهم کنیم. دولت سیزدهم توجه خوبی به ورزش جاسک دارد  و طی این دو سال سی زمین چمن مصنوعی در سطح شهر و محلات و روستاهای شهرستان احداث کرده است. فرماندار جاسک گفت:  فرمانداری شهرستان همیشه از ورزش جاسک حمایت کرده و حمایت خواهد کرد. 
نماینده عالی دولت در جاسک اظهار داشت: تلاش های رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک در امر برنامه ریزی ورزش شهرستان قابل تقدیر است و برگزاری این مراسم در ایام الله دهه مبارک فجر کار بسیار پسندیده و خوبی است که توسط این اداره  صورت گرفته است .
فرماندار جاسک بیان داشت: دولت سیزدهم کارهای بزرگی در جاسک انجام داده است و نگاه دولت به جاسک نگاه مثبتی است .
علی مهرانی گفت:  سرمایه گذاری در ورزش آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی توجه به مسایل فرهنگی و ورزشی است و در  شهرستان جاسک تامل خوبی ببین دستگاه های اجرایی وجود دارد.
فرماندار جاسک اظهار داشت: از تلاش های روسای هیئت ها، باشگاه ها،  مربیان آقا وبانو  که در زمینه رشد و تعالی ورزش جاسک تلاش می کنند تشکر می کنم.
وی گفت : ظرفیت های خوبی در جاسک وجود دارد و به عنوان مثال،  بسیج یک ظرفیت بسیار خوبی دارد و  همیشه در کنار ورزش جاسک بوده و می باشد.
نماینده عالی دولت در جاسک بیان داشت: انتخابات مهمی را در پیش داریم و از همه مردم و جوانان و ورزشکاران در خواست دارم  با حضور حدکثری در انتخابات دشمن را مایوس کنند.
در این مراسم عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک  گفت:  مراسم تجلیل از برترین های ورزش شهرستان همه ساله برگزار می شود و  از حمایت های فرماندار، امام جمعه ،  مدیر کل ورزش وجوانان استان ، فرمانده بسیج جاسک و همکاری مسولین شهرستان نسبت به امر گسترش ورزش جاسک تشکر می کنم.  رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک در پایان از نگاه خوب دوستی استاندار مردمی استان  نسبت به امر ورزش جاسک تشکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها