کشف بیش از 600 کیلوگرم انواع موادمخدر در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده در سراسر استان و کشف 619 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی72 ساعت گذشته خبرداد.

 

 به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان  امروز در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای برخورد جدی با قاچاق مواد مخدر  و به منظور شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در محلات ، با همکاری تیم های عملیاتی در شهرستان های تابعه استان، طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده استان را به مدت 72 ساعت اجرا کردند.  

 وی افزود: در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی صورت گرفته و رصد عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر،  در 4 عملیات جداگانه صورت گرفته در شهرستان های جاسک، سیرک، بندر عباس و میناب تعداد 4 قاچاقچی و عناصر اصلی و فعال در قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر ودر بازرسی از منازل و مخفیگاههای آنان 321کیلو تریاک ، 122کیلو مواد مخدر روانگردان صنعتی شیشه و 186کیلو حشیش جمعا  619کیلوگرم انواع مواد مخدر، بیش از 3 هزار عدد انواع قرص های روانگردان و 4 کیلو شربت متادون کشف و ضبط شد .  

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در این رابطه 7دستگاه خودرو و 4دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف، همچنین تعداد بیش از10 هزار بوته خشخاش نیز با اقدامات عملیاتی در مناطق صعب العبور و کوهستانی شهرستان بشاگرد امحاء گردید.  

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار اجرای طرح های عملیاتی و پاکسازی مناطق آلوده در جای جای استان و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها در قالب طرح های محله محور و آرامش در شهر، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح در 72 ساعت گذشته ضمن جمع آوری 96 معتاد متجاهر و بلامکان در محلات، 71 محله آلوده در مناطق مختلف و 41 منطقه پیرامون مدارس و مراکز آموزشی پاکسازی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها