آیین نوزدهمین سالگرد بیمه دی در بندرعباس برگزار شد

تجلیل از جانبازان و ایثارگران و بیمه‌گذاران فعال بیمه دی استان هرمزگان



هم‌زمان با اعیاد شعبانیه آیین نوزدهمین سالگرد بیمه دی در هرمزگان با حضور مدیران و نمایندگان فروش این بیمه،خانواده‌های شهدا و ایثارگران در هتل همای بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، در این مراسم باشکوه سید محمد حسینی سرپرست  بیمه دی استان هرمزگان بابیان اینکه حرکت به سمت توسعه شفافیت در بیمه دی و ارتقای خدمات با توسعه بسترهای الکترونیکی از اهداف این شرکت بیمه است  گفت: شرکت بیمه دی از سوم اسفندماه سال ۱۳۸۴ در کشور تأسیس شد و عمده سهام این بیمه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به بنیاد شهید و امور ایثارگران ( هلدینگ‌های مرتبط با بنیاد و بعضی از سهام نیز به‌صورت حقیقی و مربوط به خانواده شهدا) متعلق است.

وی بابیان اینکه این شرکت با بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور قرارداد دارد افزود: به برکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حضور خانواده معظم شهدا سبب شده تا با این تعداد مرجع درمانی در سطح کشور منعقد شود که این نیز اعتباری دیگر برای شرکت بیمه دی است. حسینی ادامه داد: حدوداً ۱۰ هزار بیمه‌شده بنیاد شهید و امور ایثارگران  در استان از خدمات مختلف بیمه بهره‌مند هستند . وی سرپرست  بیمه دی استان هرمزگان با اشاره به  ۲۷۰ مرکز درمانی، طرف قرارداد این شرکت بیمه‌ای تصریح کرد: به دنبال احیای قرارداد برخی از این مراکز هستیم.

گفتنی است:این مراسم از جانبازان و ایثارگران و بیمه‌گذاران فعال شرکت بیمه دی استان هرمزگان تجلیل شد.

 

عکس از نادر ناصری

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها