۲۰۴ صندوق اخذ رای برای انتخابات در قشم آماده شد



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم گفت: ۲۰۴ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان مرزی و برگزاری انتخابات فردا جمعه یازدهم اسفندماه آماده شد.

به گزارش صبح ساحل، «فرزاد دهقانی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم گفت: صندوق‌های اخذ رای در همه مناطق این شهرستان مرزی برای دسترسی مردم مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: ارسال صندوق‌های اخذ رای برای جزایر لارک و هنگام، بخش های حرا، شهاب و مرکزی این شهرستان نیز در حال آغاز است.

رییس ستاد برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دور خبرگان شهرستان قشم توضیح داد: علاوه بر صندوق های اخذ رای، تعرفه ها، آگهی اسامی نامزدها، دستگاه های احراز هویت و تمامی ملرزومات مورد نیاز صندوق های اخذ رای در اختیار نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای گذاشته خواهد شد.

دهقانی، یادآور شد: صندوق های اخذ رای شهر قشم و دیگر ملزومات مورد نیاز آن نیز بامداد جمعه در اختیار نمایندگان فرماندار و اعضای شعب رای گیری گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: تدابیر لازم برای راهنمایی مراجعین از شعب شلوغ به نزدیک ترین شعب خلوت، تهمیدات لازم برای رفت و آمد و استراحت جانبازان، معلولان، سالمندان و ناشنوایان، پیکر بندی سیستم های هر شعبه، حمل به موقع تجهیزات، دستگاه ها و تعرفه های مورد نیاز به شعب نیز انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم گفت: شعب ثابت رای در مساجد، حسینیه ها، مدارس این شهرستان مرزی نسبت به جمع آوری آرا اقدام خواهند کرد.

وی افزود: شعب سیار نیز در پادگان ها، بیمارستان ها و ندامتگاه این شهرستان آمادگی دارند که آرای مردمی را جمع آوری کنند.

دهقانی اعلام کرد: با هماهنگی های انجام شده از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قشم آدرس و مکان این صندوق ها مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد و در سایت و کانال فرمانداری این شهرستان بارگذاری خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها