کشف ۸۰۰ تن برنج احتکارشده در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف ۸۰۰ تن برنج احتکار شده در یک انبار در شهرستان بندرعباس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت :، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی محل دپوی برنج را در یک انبار در یک روستای بندرعباس شناسایی کردند.

 وی افزود:ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی مشترک به محل اعزام که در بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد مقادیر انبوهی برنج دانه طلا ۱۱۲۱ در انبار دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده است.

سردار جاویدان گفت: در بازرسی دقیق از انبار مورد نظر مقدار ۸۰۰ تن برنج خارجی احتکارشده و قاچاق کشف و در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی برنج کشف شده را ۵۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، افزود: پلیس با جدیت و اقتدار با ‏کسانی که با اقدامات سوداگرانه خود باعث ایجاد اخلال در روند زندگی مردم می‌شوند، برخورد می‌کند و لازم است شهروندان نیز درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها