با تقدیر از نفرات برتر

قطار دومین جشنواره نقالی ایران به مقصد نهایی خود رسید



بابک دهقانی صاحب امتیاز و مدیر مسئول  موسسه فرهنگی هنری  جستار نامه هنر گفت: اختتامیه دومین جشنواره نقالی ایران در صورتی به کار خود پایان داد که از ۸ نفر  از شرکت کنندگان که در شهر بندرعباس ساکن بودند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش صبح ساحل، وی بیان داشت: جشنواره نقالی ایران  که ویژه تمامی گروه‌های سنی بود، فعالیت خود را در اوایل آبان سال جاری آغاز و در روز ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید.

بابک دهقانی دانش آموخته هنر نمایش و موسیقی در ادامه از این که به عنوان مدرس دوره های کوتاه مدت نقالی با دانش آموزان همراه است، ابراز خرسندی نمود و گفت: دوره اول این جشنواره با ۱۲ شرکت کننده و در دوره دوم ۱۴۶ نفر از سراسر کشور در خدمت هنرمندان و نقالان جوان بودیم.

وی در ادامه گفت: تصمیم داریم سال آینده این جشنواره را در سطح ملی و بین المللی برگزار کنیم و امید است که مثل  همیشه مورد حمایت والدین و همکاران قرار بگیریم.

این ویژه برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای محمدمتین رئیسی و اجرای سرود ملی توسط هنرجو با استعداد امیر علی سرداری آغاز و درادامه گروه نخست این جشنواره به اجرای نقالی پرداختند و در پایان  به واسطه لوح تقدیر و کارت هدیه از همه نفرات برتر  تجلیل شد.

  قطار دومین جشنواره نقالی ایران به مقصد نهایی خود رسید

  قطار دومین جشنواره نقالی ایران به مقصد نهایی خود رسید

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها