مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد:

آماده‌باش کامل راهداری برای مقابله باسیل احتمالی در شرق استان


نویسنده: صبح ساحل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: با صدور هشدار مجدد سطح نارنجی هواشناسی گروه راهداری به همراه ۳۴۰ راهدار و ماشین‌آلات این اداره به حالت آماده‌باش درآمدند.

   

به گزارش صبح ساحل، عباس شرفی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: نشست کمیته بحران در خصوص بارانهای موسمی استان هرمزگان برگزار و اکیپ های راهداری با آمادگی ۱۰۰ درصدی در شهرستان استان تقسیم شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان افزود : با توجه به تجربه مدیریت سیل در جنوب استان، در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین‌آلات سنگین به شهرستان‌ها بر اساس اولویت‌های موردنظر طبق اهمیت راه‌ها، در حوزه راهداری برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم راداریم.


وی با اشاره به استقرار گروه‌های راهداری در مسیرهای ارتباطی جاسک و بشاگرد، میناب، رودان، سیریک و سایر مناطق شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: راهداران پرتلاش استان با تمام توان در حال آماده‌باش و گشت زنی در مسیرها هستند و به‌محض وقوع هرگونه حادثه، نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.شرفی افزود: تمرکز نیروهای راهداری در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند و امیدواریم شاهد هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه نباشیم؛ و هم‌اکنون همه حوزه‌بندی‌ها در خصوص مدیریت بحران جاده‌ها و پل‌های منطقه انجام‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از کاربران جاده‌ای خواست تا قبل از سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و بااطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی تمرکز بارش‌های رگباری امروز در جنوب کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان است. این روند تا روز دوشنبه در همین استان‌ها ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها