لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک

ذوالفقار بسیج بر سکوی قهرمانی ایستاد



لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک که با شرکت شش تیم  زیر نظر هیئت فوتبال  و همکاری اداره ورزش و جوانان در جریان بود با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک با شرکت شش تیم از دو ماه پیش در زمین چمن مصنوعی استادیوم ورزشی شهید لشکری جاسک  آغاز شده بود با قهرمانی تیم  ذوالفقار بسیج به پایان رسید. 


تیم ذوالفقار بسیج با مربیگری جعفر فیروزی در بازی فینال مقابل تیم ملوان بحل قرار گرفت. این بازی در وقت های قانونی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.


شاگردان جعفر فیروزی در تیم ذوالفقار جاسک در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر دو تیم ملوان بحل را شکست داد تا عنوان قهرمانی لیگ برتر جاسک در فصل ۱۴۰۲ را از آن خود کنند. تیم ملوان بحل با مربیگری ابراهیم بیگ مقام دوم این مسابقات را به دست آورد.


داوران دیدار فینال احمد سعادتی،  امید شریفی مطلق و حسن بازرگان بودند و نماینده هیئت منصور رنجبری بود. 


در پایان این مسابقات از سوی هیئت فوتبال محمد رحیمی از تیم  ذوالفقار بسیج  به عنوان بهترین بازیکن و  عبدالعزیز پیشک زاده  از تیم  ملوان بحل آقای گل مسابقات معرفی شدند.


مراسم اهدا جوایز این مسابقات با حضور علی مهرانی فرماندار ، حجت‌الاسلام والمسلمین امامی دادستان  ،  نکویی جانشین بسیج،  رئیس شورای بخش مرکزی، رئیس اداره بندر و دریانوردی ، رئیس اداره ورزش وجوانان، رئیس هیئت فوتبال ، جانشین انتظامی   و پیشکسوتان فوتبال جاسک برگزار شد. 
علی مهرانی فرماندار جاسک در این مراسم از رئیس اداره ورزش وجوانان و رئیس هیئت فوتبال جاسک  به خاطر برگزاری این مسابقات تشکر کرد و گفت:  فوتبال جاسک استعدادهای درخشان و بالقوه ای دارد.


فرمانداری شهرستان همواره در کنار ورزش جاسک بوده واین همراهی همچنان ادامه خواهد داشت.


وی بیان داشت : برای کاهش آسیب های اجتماعی همه برای توسعه ورزش جاسک کمک کنیم و  دولت سیزدهم توجه خاصی در امر احداث زیرساخت های ورزشی جاسک در سطح روستایی و شهری داشته است.


احداث و راه‌اندازی سی و دو زمین چمن در دوسال از عمر دولت سیزدهم در سطح شهرستان جاسک کار بزرگی است و در این ارتباط تلاش های شبانه روزی رئیس اداره ورزش جاسک قابل تقدیر است.


احمد ارجمند ریس هیئت فوتبال جاسک گفت: این مسابقات با همکاری اداره ورزش وجوانان،  عوامل برگزاری، داوران، سرپرستان و  مربیان تیم های شرکت کننده برگزار شد و به خوبی به پایان رسید.


ریس هیئت فوتبال جاسک اظهار داشت: سال آینده برای گسترش فوتبال جاسک برنامه ریزی مدون داریم.


لازم به ذکر است که  افشین احمدی مسولیت برگزاری لیگ برتر جاسک را برعهده داشت که از تلاش ایشان تقدیر شد.  نیروی انتظامی،  شبکه بهداشت و درمان، فرمانده بسیج و جانشین بسیج،  فرمانداری جاسک،  دفتر امام جمعه،  اداره بندر و دریانوردی،  بخشدار مرکزی و شورای بخش مرکزی  در امر برگزاری مسابقات همکاری خوبی با هیئت فوتبال داشتند. برای اولین بار  جمعی از بانوان جاسکی فینال مسابقات جاسک را با برنامه ریزی خوب هئیت از نزدیک  تماشا کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها