لیگ دسته یک فوتسال برنا لیگ پارسیان

شاهین دشتی بر سکوی قهرمانی ایستاد



تیم فوتسال نونهالان شاهین دشتی قهرمان مسابقات لیگ دسته یک فوتسال برنا لیگ شد.


به گزارش صبح ساحل،  این رقابت‌ها با حضور ۱۸ تیم در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد و در پایان تیم شاهین دشتی عنوان قهرمانی را کسب کرد.
در مرحله مقدماتی ۱۸ تیم  در سه گروه با هم رقابت کردند که در پایان و  پس از ۵ هفته ،  هشت تیم اتحاد پارسیان ، ملوان بندر بوستانو و ظفر ستلو از گروه یک ،  شاهین دشتی ، آینده سازان مهرگان و قرمزپوشان کوشکنار از گروه دو و نخلستان عمانی و توحید هشنیز از گروه سه ضمن صعود به مرحله نهایی مسابقات ، مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر برنا لیگ فصل آینده را کسب نمودند.


مرحله نهایی مسابقات با حضور ۸ تیم راه یافته از مرحله مقدماتی در دو گروه برگزار شد که در پایان چهار  تیم ظفر ستلو و شاهین دشتی از گروه یک و‌ توحید هشنیز و‌اتحاد پارسیان به مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات راه یافتند.


در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های شاهین دشتی و‌ظفر ستلو‌ با برتری مقابل حریفان خود به فینال مسابقات رسیدند.


فینال مسابقات  در چمن‌ مصنوعی محله احشام بین‌ دو‌ تیم‌ شاهین دشتی و‌ ظفر ستلو‌ برگزار شد  و تیم‌ شاهین با دو‌ گل محمد شفیع اسماعیل‌پور و محمد مصطفی رحیمی به برتری رسید و‌عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کرد.


قضاوت بازی فینال برعهده  محمدتقی قاسم‌پور ، یوسف بحری و‌هارون باغبان‌ بود.


آقای گل این مسابقات احسان یوسفی با ۱۶ گل از اتحاد پارسیان،  بهترین بازیکن  محمد صباحی منفرد از ظفر ستلو و  بهترین دروازه بان ماهان یوسفی از شاهین دشتی معرفی شدند.


مراسم اختتامیه مسابقات با حضور  قنبرزادگان رئیس  اداره ورزش جوانان شهرستان ،  عبداله برادر رئیس هیئت فوتبال و‌ جمعی از علاقه مندان و‌ پیشکسوتان فوتبال برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها