تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تا ۲۹ فروردین استخدام می‌شوند



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تقریبا تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصدی که شرایط استخدام داشته باشند، تا ۲۹ فروردین به استخدام دولت درمی‌آیند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز چهارشنبه - ۲۳ اسفند - در حاشیه جلسه هیأت گفت: دفترچه آزمون استخدامی ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد با همت دولت، مجوز سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه، منتشر شده و جهاد دانشگاهی درحال برگزاری آزمون آن‌هاست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اضافه کرد: تقریبا تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصدی که شرایط استخدام داشته باشند، تا ۲۹ فروردین به استخدام دولت درمی‌آیند و قانونی که ۱۰ سال معطل مانده بود، با همت و حمایت دولت به نتیجه رسید.

وی تأکید کرد: ما سال آینده شاهد بیکاری هیچ فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد نخواهیم بود. اقدام دوم موثرتر هم حمایت از اشتغال سایرین در قالب تسهیلات اشتغال است که دولت هزینه خوبی کرده است.

قاضی‌زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد: با این دو اقدام بیکاری در خانواده ایثار و شهادت به نصف کاهش پیدا کند. این مقدار در ابتدای امسال ۱۵ درصد بود و الان ۹.۸ درصد است. امیدواریم سال آینده به زیر ۵ درصد کاهش پیدا کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها