۴۵ غرفه نوروزی در شهر قشم دایر شد



 نایب رییس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از فعال‌ سازی ۴۵ غرفه ویژه در سطح شهر قشم با هدف کمک به خرید آسان‌ اقلام‌ مورد نیاز میهمانان نوروزی، خبر داد.

      

به گزارش صبح ساحل، مسعود مورموگویی روز سه شنبه افزود: ۳۰ غرفه از این مجموعه به صورت یک بازارچه در مجاورت مسجد النبی (ص) شهر قشم دایر شده که در زمینه توزیع انواع میوه و تره بار فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: اقلام اساسی مورد نیاز میهمانان شامل نان، انواع کنسروجات، آب معدنی و یخ بسته‌بندی شده بهداشتی هم در ۱۵ غرفه دیگر که محل تجمع بیشتر میهمانان نوروزی است، توزیع خواهد شد.

نایب رییس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تاکید بر اینکه تمام اقلام مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۳ براساس قیمت مصوب عرضه می‌شود، افزود: نیروهای بازرسی چند کمیته از جمله بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات، تنظیم بازار به همراه کمیته بهداشت و سلامت در طول ایام یاد شده بر عملکرد تمامی صنوف نظارت کامل خواهند داشت.

به گفته مورموگویی، تاکنون ۱۲ تُن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۶۷۵ هزار ریال و ۱۵ تُن شکر بسته بندی شده به قیمت ۹۹۰ هزار ریال برای هر بسته سه کیلویی با هدف توزیع در اختیار عاملان فروش شهر قشم قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: با هماهنگی اداره جهاد کشاورزی شهرستان قشم و همزمان با آغاز سال نو انواع میوه و تره بار به همراه گوشت قرمز و مرغ گرم هم با قیمت مصوب در شهر قشم توزیع و فروخته خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها