۲۰۵ واحد اقامتی قشم پذیرای میهمانان نوروزی هستند



 رییس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۲۰۵ واحد اقامتی در نقاط مختلف این جزیره آماده ارایه خدمات اسکان به میهمانان و گردشگران نوروزی هستند.

 

به گزارش صبح ساحل،  ابراهیم رستم گورانی روز سه شنبه اظهار کرد: ۸۵ هتل، هتل آپارتمان و میهمانپذیر به همراه ۱۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی با ۱۱ هزار تخت به میهمانان جزیره جهانی قشم خدمات ارایه خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه ۱۱ هزار تخت برای اسکان گردشگران نوروزی آماده شده است، افزود: چهار هتل چهار ستاره با ۶۷۲ تخت، ۱۳ هتل با موقعیت ۲ ستاره با ۲ هزار و ۲۲۲ تخت، ۱۵ هتل ۲ ستاره با یکهزار و ۲۴۳ تخت و پنج هتل تک ستاره با ۳۳۸ تخت در ایام نوروز ۱۴۰۳ آماده ارایه خدمات به میهمانان و گردشگران جزیره قشم هستند.

به گفته رییس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ۲ بوتیک هتل با ۱۶۸ تخت و ۸۱ واحد موقت با ۲ هزار و ۲۳۰ تخت هم در کنار هتل‌های ستاره دار قشم پذیرای میهمانان جزیره خواهند بود.

رستم گورانی اعلام کرد: ۱۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایجاد شده در روستاهای هدف گردشگری، فرصتی را برای حضور گردشگران در این روستاها با ۲ هدف بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و اسکان در خانه‌های زیبای روستایی فراهم ساخته است.

وی بیان داشت: در ایام نوروز نظارت کاملی بر نحوه ارایه خدمات اقامتی در تمامی هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها توسط نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم انجام می‌شود تا بهترین خدمات به میهمانان جزیره ارایه شود.

همه ساله با آغاز تعطیلات نوروزی، جزیره قشم مملو از جمعیت گردشگری است که از نقاط مختلف میهن اسلامی با هدف استفاده از هوای کاملا بهاری، سایت های منحصر بفرد گردشگری، سواحل زیبا و بازار مناسب خرید آن، راهی این منطقه در جنوبی ترین نقطه کشور می شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها