فرمانده انتظامی هرمزگان:

۱۲ ایستگاه نوروزی پلیس برای خدمات رسانی به گردشگران در استان استقرار یافت



فرمانده انتظامی هرمزگان از استقرار ۱۲ ایستگاه نوروزی برای خدمات رسانی به گردشگران در سطح این استان خبر داد و گفت: قطعا توجه به هشدارهای پلیس در کاهش جرائم، تأثیرگذار و هدف پلیس نیز کاهش محسوس جرائم با استفاده از ظرفیت و مشارکت عمومی است.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز چهارشنبه گفت: در راستای ارتقای نظم امنیت و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سطح استان هرمزگان علاوه بر استقرار گشت های محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری و فعالیت یگان های اجرایی پلیسی، ۱۲ ایستگاه نوروزی پلیس شامل پنج ایستگاه در سطح شهرستان بندرعباس (میدان دفاع مقدس، بوستان ساحلی سورو، پارک غدیر، پارک صدف، پارک دولت)، استقرار ۲ ایستگاه نوروزیی در سطح جزیره قشم و همچنین در ورودی شهرستان های میناب، رودان، بندرخمیر، بندرلنگه و حاجی آباد هر کدام یک ایستگاه نوروزی پلیس به منظور امنیت بیشترمردم، آگاه‌سازی و خدمات رسانی برای مسافران راه‌اندازی شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به شعار نوروزی پلیس با عنوان "آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت" امنیت را اساسی‌ترین مطالبه به حق مردم و مسافران عنوان و تصریح کرد: پلیس در انجام وظایف خود با مجرمان با قاطعیت مقابله کرده و در خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی مهرورزی را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز مردم با آگاهی کامل؛ مقابله و مبارزه با انواع آسیب های اجتماعی را سرلوحه کاری خود می‌دانند، افزود: در حوزه تأمین امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت برنامه های مختلفی در ایام نوروز و در طول سال توسط پلیس استان دنبال می شود که همه در راستای پاسخگویی به دغدغه های مختلف مردم از جمله مبارزه با اعتیاد، سرقت، شرارت و هنجارشکنی است.

سردار جاویدان توجه به توصیه های پیشگیرانه پلیس را حائز اهمیت دانست و گفت: مجرمان در جامعه منتظر بی توجهی از ناحیه مردم عزیز هستند، پس باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کرده تا شاهد هیچ گونه نگرانی و ناراحتی در سال جدید نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید در تمامی حوزه ها یاری‌گر پلیس باشند، یاد آورشد: اگر مردم به هشدارهای پلیس توجه کنند و توصیه های امنیتی و انتظامی را جدی بگیرند، قطعا سال جدید، سالی سرشار از آرامش، آسایش و امنیت خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: پلیس در برخورد با موارد سلب آسایش و آرامش عمومی حساسیت زیادی دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان و ناامنی را به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت نمی دهد و برخورد پلیس با هنجارشکنان، برخوردی مقتدرانه و قانونمند است و از مردم عزیز نیز انتظار می رود پلیس را در برقراری نظم و امنیت و اجرای طرح های انتظامی در سطح استان یاری کنند.

سردار جاویدان با تأکید بر اهمیت آگاهسازی از طریق فضای مجازی، اضافه کرد: یکی از ظرفیت های اثرگذار در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های آن، آگاه‌سازی و اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، اصحاب رسانه، جراید محلی و خبرگزاری ها است که این ابزارها به نوبه خود سطح آگاهی شهروندان را افزایش و زمینه های وقوع جرم را کاهش می دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها