۶ واحد صنفی گرانفروش در کیش اخطار پلمب دریافت کردند



معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر بازار در ایام نوروز گفت: ۶ واحد صنفی در این جزیره به دلیل گرانفروشی اخطار پلمب دریافت کردند.

به گزارش صبح ساحل، «وحید زارع فکری»، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر فعالیت عرضه کنندگان میوه و تره بار، از تاریخ ۲۵ بهمن سال گذشته در کیش آغاز شده است، گفت: طی این مدت بازرسان اداره نظارت و تنظیم بازار از ۴۰ واحد صنفی عرضه کننده میوه و تره بار بازدید کردند.

وی از صدور اخطار اصلاح نرخ به ۱۶ واحد صنفی دارای تخلف گرانفروشی خبر داد و افزود: در همین راستا طی بازرسی‌های به عمل آمده، ۶ واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به اخطارهای صادره از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اخطار پلمب دریافت کردند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: علاوه بر افزایش اقدامات نظارتی، به منظور افزایش عرضه و تامین میوه مورد نیاز کیشوندان در ایام نوروز، با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش، بهره بردار جدید بازار میوه و تره بار جزیره تعیین و فعالیت این بازار از سر گرفته شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها