۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۴۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان عصر شنبه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی میناب حین گشت زنی دریکی از محورهای فرعی روستای نوبند به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی های انجام شده، ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس نیز طی عملیاتی دیگر در روزگذشته پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک‌های پلاستیکی بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: قاچاقچیان سوخت به محض رویت ماموران از محل متواری شدند که ۲ عدد مشک ماری حاوی ، مقدار تقریبی ۱۲۰ هزار لیتر سوخت کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: طی ۲ عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک دستگاه کامیون و ۲ عدد مشک ماری حامل سوخت توقیف، ۱۴۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی مقابله با قاچاق در تمام نقاط استان، ارزش سوخت های کشف شده در این ۲ عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها