سرمربی آوای میناب حدید:

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در انتخاب داوران دقت بیشتری کند



 سرمربی تیم آوای میناب حدید  نا داوری را از علت  باخت اين تيم مقابل استقلال خوزستان اعلام کرد.
  
 از هفته چهارم مرحله نهایی رقابت‌هاي ليگ دسته اول جوانان باشگاه های كشور تیم آوای میناب حدید مهمان تیم استقلال خوزستان بود که با چهار گل مغلوب این تیم شد.
مجید ذاکری سرمربی تیم آوای میناب حدید در پایان این بازی گفت: برای این داوری‌ها متاسفم که خیلی راحت حق تیم‌ها را ضایع می‌کنند و اصلا به این فکر نمی‌کنند که تیم‌ها با چه مشکلاتی هزینه می کنند.
وی بیانداشت: در لیگ دسته اول جوانان موقعیت‌های زیادی خلق نمی‌شود و بازی‌ها با اختلاف نیست و با یک گل تیم‌ها، برنده یا بازنده می‌شوند لذا يک اشتباه از داوری می‌تواند نتیجه‌ بازی را عوض کند.
سر مربی آوای میناب حدید اظهار كرد: اشتباهات داوری در چند بازی گذشته به ضرر ما بوده است و از کمیته داوران فدراسیون فوتبال می خواهیم که در انتخاب داوران دقت بیشتری داشته باشند و بر عملکرد داوران خود در بازی های حساس و بازی های که حکم‌ صعود و سقوط دارند نظارت بیشتری كنند. ذاکری در پایان گفت: داور در این بازی درنیمه دوم عملکرد ضعیفی داشت و امیدوارم در دیدارهای بعدی دقت بیشتری در انتخاب داوران شود. تیم آوای میناب حدید در هفته پنجم در بندرعباس میزبان تیم شاهین باغملک در ورزشگاه خلیج فارس می باشد. تیم آوای میناب حدید با ۶ امتیاز در رده سوم گروه قرار دارد. تیم آوای میناب حدید که مرحله اول مسابقات را با صدرنشینی به پایان برد در مرحله دوم با تیم های مدرسه عالی حرفه ای بابک، عقاب مهر تبریز،  استقلال خوزستان، شاهین باغملک، پدیده غرب کرمانشاه در یک گروه شش  تیمی و به صورت یک دوره ای بازی می کند. 
در پایان مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور تیم های اول و دوم گروه به لیگ برتر جوانان  صعود خواهند کرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها