مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه حمله کرد



منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق سوریه خبر دادند.

                           

به گزارش صبح ساحل، «المسیره»، کتائب حزب الله عراق اعلام کرد که گروه های مقومت حمله علیه نظامیان آمریکایی را از سرخواهند گرفت.کتائب حزب الله عراق با اعلام این خبر افرود: با توجه به اینکه در سفر اخیر «محمد شیاع السودانی» به واشینگتن، درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق پیشرفتی حاصل نشد، حمله گروه های مسلح علیه نیروهای آمریکایی از سر گرفته می شود.

                          

کانال تلگرام «رووداو» نیز با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد.

                     

 «المسیره»، کتائب حزب الله عراق اعلام کرد که گروه های مقومت حمله علیه نظامیان آمریکایی را از سرخواهند گرفت.کتائب حزب الله عراق با اعلام این خبر افرود: با توجه به اینکه در سفر اخیر «محمد شیاع السودانی» به واشینگتن، درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق پیشرفتی حاصل نشد، حمله گروه های مسلح علیه نیروهای آمریکایی از سر گرفته می شود.کانال تلگرام «رووداو» نیز با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

             

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها