مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان:

مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان تمدید شد



مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان از تمدید یک ماهه مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «نوید جعفرپور»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان از تمدید مهلت ثبت نام بیمه بازنشستگی رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.

جعفرپور با اشاره به استقبال خوب بانوان هرمزگانی در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در روزهای ابتدایی، گفت: در استان هرمزگان در یک اقدام جهادی و با اطلاع رسانی گسترده، طی ۶ روز بیش از ۴ هزار نفر از مشمولین عملیات پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: به منظور بهره مندی تمامی مشمولین و با توجه به استقبال زیاد بانوان از ثبت نام در این طرح با موافقت دکتر برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مهلت پیش ثبت نام مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید گردید.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان در پایان گفت: کلیه مادرانی که در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال هستند و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد می‌باشد، فقط یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه حضوری به ۵۸ دفتر کارگزاری صندوق در سطح استان و یا به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت صندوق به آدرس https://www.roostaa.ir نسبت به پیش ثبت نام خود در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری اقدام نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها