دبیر هیئت فوتبال بندرعباس خبر داد:

تمامی رقابت های شهرستان به صورت لیگ برگزار می شود



با توجه به شروع فصل ورزشی سال جاری، هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس ، تقویم و برنامه‌ریزی مربوط به لیگ‌ها و مسابقات مختلف فوتبال را با باشگاه ها به اشتراک می‌گذارد.
  
    
به گزارش صبح ساحل، اسماعیل مرادی دبیر هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس در رابطه با تقویم ورزشی فصل جاری و تاریخ برگزاری لیگ‌های مختلف این شهرستان گفت :  لحظه‌ای که همه‌ ما به شور و اشتیاق ، منتظرش بودیم، بهار فصل نو فوتبالی ، هم‌ اکنون در راه است و بازگشت به زمین فوتبال، بازگشت انرژی و هیجان به قلب‌های عاشق فوتبال ، احساس شگفتی و سرخوردگی در میان همه‌ به وجود می‌آورد. 
وی بیان داشت :  با اعلام تقویم ورزشی فصل جاری ، به همه‌ علاقمندان به ورزش فوتبال اطمینان می‌دهیم که برنامه‌ریزی کاملی برای برگزاری این فصل مسابقات و لیگ‌های مختلف صورت بگیرد و تمام تلاش‌ها انجام شده تا این لحظه و همچنین پشتیبانی و هماهنگی از سوی تیم‌های مختلف و مسئولین ورزشی ، باعث می‌شود که امکان برگزاری مسابقات به شکلی امن و موفقیت‌آمیز فراهم شود.
دبیر هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس گفت:  توجه داشته باشید که تاریخ برگزاری لیگ‌ها و مسابقات ممکن است به تغییراتی خاص و نیازهای فنی و زمانی بستگی داشته باشد و  با اطلاع‌رسانی دقیق از طریق رسانه‌ هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس ، تمام اطلاعات لازم به شما عزیزان ارائه خواهد شد. 
اسماعیل مرادی بیان داشت : تمامی  رقابت های شهرستان بندرعباس به صورت لیگ برگزار خواهد شد. 
لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس با توجه به سقوط تیم آرمان کیان ساحل  از لیگ استان با افزایش تیم مواجه خواهد شد و به صورت یک میهمان یک میزبان برگزار می شود.  وی گفت: سایر لیگ های فوتبال نیز به دلیل شرایط اقتصادی و مردمی بودن اکثریت باشگاه ها با فرمت یک میهمان یک میزبان برگزار می شود. دبیر هیئت فوتبال بندرعباس اظهار داشت: آنچه باعث نگرانی هیئت فوتبال است عدم استقبال باشگاه ها از فوتبال ساحلی است و این در حالی است که هم اکنون تیم هایی از استان‌های مجاور، خواستار حضور در تورنمنت بندرعباس می باشند. وی گفت: در حوزه بانوان نیز توقع می رود شاهد حمایت بیشتری را از سوی باشگاه ها باشیم. مرادی بیان داشت :  لیگ دسته اول از یکم مهرماه ، لیگ برتر از اول آبان ماه ، جام حذفی فوتبال بندرعباس  در آذر ماه برگزار می شود و  لیگ های پایه فوتبال بندرعباس از شهریورماه  شروع می‌شود.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها