ماجرای تنبیه دانش آموز در کیش چه بود؟



مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: برخورد دو دانش آموز در بازی تبدیل به مشاجره بزرگتر‌ها شده و پس از سه هفته امروز به شکل دیگری در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از صداوسیما، «صالح بهرام پور»، مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: دوم اردیبهشت، هنگام بازی بین دو دانش آموز برخوردی رخ می‌دهد و تبدیل به مشاجره بزرگتر‌ها می‌شود.

وی گفت: همکاران مدرسه به مشاجره بزرگتر‌ها ورود می‌کنند و ماجرا حل و فصل می‌شود و به این شکل که امروز در فضای مجازی منتشر شد، نبوده است.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: دانش آموز از ابتدای سال تحصیلی زیر پوشش حمایت‌های مدرسه بوده است و خود دانش آموز نیز از مدرسه و معلمان رضایت دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

صالح بهرام پور گفت: این موضوع نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد، چون خانواده دانش آموز با بازرس اداره آموزش و پرورش تماس گرفته اند تا برای بازرسی به مدرسه بیاید.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: جزئیات این رویداد نیازمند بررسی دقیق‌تر است و اگر خطایی از فردی سر زده باشد، قطعا نمی‌توانم از این خطا گذشت کنم.

همچنین «سمانه کوپایی ملک»، مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی کیش نیز گفت: دوم اردیبهشت پس از دریافت گزارش این رویداد از طریق اطلاع به سامانه ۱۲۳، گروه کارشناسی به مدرسه اعزام شد.

کوپایی ملک گفت: بررسی‌های تخصصی انجام شد و آثار ضرب و جرح و کبودی در دانش آموز مشاهده نشد.

وی افزود: لازم است قبل از سال تحصیلی آینده، جلسه‌ای با هماهنگی آموزش و پرورش و بهزیستی با حضور سرپرست کودک برگزار و نوع و میزان خدمات آموزش و پرورش و اورژانس اجتماعی به این کودک تعیین شود و شرایط زندگی بهتری برای دانش آموز رقم بخورد.

لازم به ذکر است؛ برخی از شبکه‌های اجتماعی در کیش خبری مبنی بر تنبیه بدنی یک دانش آموز مقطع ابتدایی و واکنش‌هایی که در پی داشته، منتشر کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها