استاندار هرمزگان در ستاد اجرایی خدمات سفر استان:

هرمزگان آماده میزبانی عالی از گردشگران نوروزی است



صبح ساحل ، سیاسی - استاندار هرمزگان گفت: براساس گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی، استان هرمزگان آمادگی کامل برای ایام تعطیلات نوروز را دارد و آماده میزبانی عالی از گردشگران نوروزی است.

فریدون همتی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان استانی گردشگر پذیر است، عنوان کرد: لازم است همه دستگاه ها از آمادگی شبانه روزی برای ارائه خدمات به مسافران در نوروز برخوردار باشند.

وی ادامه داد: باید بهترین شرایط را برای گردشگران و مردم استان در نوروز فراهم کنیم تا سالی پر از امید و نشاط را آغاز کنند.استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در شهرهای استان باید استقبال خوبی از مسافران صورت گیرد، افزود: مدیران تلاش کنند بهترین خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی در هرمزگان ارائه شود چون توسعه و رونق گردشگری از سیاست های اصلی در هرمزگان است.

همتی خواستار بازرسی و نظارت دقیق در این ایام و آمادگی کامل مدیریت بحران شد و بیان داشت: هرگونه افزایش قیمت خدمات و کالاها در ایام نوروز ممنوع است و اداره کل تعزیرات حکومتی استان با افزایش غیرقانونی قیمت ها برخورد لازم را داشته باشد و باید نظارت کامل بر بازار و همچنین آژانس های گردشگری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هرمزگان از تنوع خوبی در زمینه صنایع دستی و محصولات خوراکی برخوردار است، اظهار داشت: نوروز بهترین ایام برای ارائه این محصولات است و باید نمایشگاه ارائه و فروش صنایع دستی و مواد غذایی محلی در تمامی نقاط پر تردد مسافران در استان برپا شود.استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: خدمات دریایی هم باید به شکلی مطلوب ارائه شود و تامین امنیت در شهرها و مناطقی که گردشگران اسکان دارند و همچنین در طول راه های مواصلاتی مورد توجه باشد.

همتی گفت: صدا و سیمای استان به طور روزانه گزارش هایی را از حال و هوای هرمزگان در نوروز آماده کند تا از طریق شبکه های ملی و استانی پخش شود.وی اضافه کرد: خوشبختانه براساس گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی، استان هرمزگان آمادگی کامل برای ایام تعطیلات نوروز را دارد و آماده میزبانی عالی از گردشگران نوروزی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها