اظهار بی اطلاعی استانداری هرمزگان از سرمایه گذاری در یک پروژه سینمایی



صبح ساحل ، هنری - صدف محمودی در روزهای گذشته خبری منتشر شد که بازتاب های بسیاری میان اهالی فرهنگ و هنر بندرعباس داشت، خبر از این قرار بود که جمشید بایرامی طی مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها از ساخت فیلمی شش اپیزودی با عنوان "قصه های هرمز" در جزیره هرمز و با سرمایه گذاری استانداری هرمزگان خبر داده و ضمن آن خود را مشاور فرهنگی، هنری و گردشگری استاندار هرمزگان معرفی کرده است، این دو موضوع یعنی سمت مشاور جمشید بایرامی و ساخت فیلم موجب واکنش هایی از سوی هنرمندان هرمزگان شده است.

حتی جمعی از هنرمندان در اعتراض به این موضوع بیانیه ای خطاب به استاندار هرمزگان صادر کرده اند.

در تکمیل گزارشی با عنوان (غصه ها یا قصه های هرمز) که روز دوشنبه در همین رابطه چاپ شد، روزنامه صبح ساحل به منظور بررسی صحت این ادعا (سمت مشاور) با استانداری هرمزگان تماس حاصل کرد. شیرزاد عزتی، مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان ضمن بی اطلاعی از چنین انتصابی عنوان کرد: اگر کسی در هر سمتی در استانداری منصوب شود اخبار آن از سایت رسمی استاندار ی و یا کانال استانداری اعلام خواهد شد. وی افزود: تنها اخباری مستند هستند که از طریق پایگاه رسمی استانداری منتشر شوند. گمانه زنی ها و گفته های خود افراد به هیچ عنوان پایه و اساسی ندارند. 

بهروز اکرمی نیز، معاون سیاسی و امنیتی استاندری هرمزگان در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل در خصوص پروژه سینمایی قصه های هرمز اظهار بی اطلاعی کرد، و بیان کرد: بعید می دانم استانداری هرمزگان در حوزه سینمایی سرمایه گذاری کرده باشد. در حوزه های عمرانی در جزیره هرمز پروژه‌هایی در دست احداث است اما در این خصوص هنوز اقدامی صورت نگرفته است. در پایان لازم به ذکر است شهرام مکری کارگردان نام آشنایی که به گفته جمشید بایرامی قرار بود در این پروژه سینمایی حضور داشته باشد به صبح ساحل گفته است در خصوص این پروژه اطلاعات چندانی ندارم و در حال حاضر در خارج از ایران هستم. پس از بازگشت در این باره گفت و گو خواهم کرد.


برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها