عضو شورای شهر در جلسه هم اندیشی مربیان فوتبال :

کمک به ورزش محلات بیشترین وظیفه شهرداری است



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی جلسه هم اندیشی مربیان فوتبال بندرعباس با مسولین هیات فوتبال و اعضا شورای شهر بندرعباس در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد. 

دراین جلسه که با حضور سه نفر از  اعضای شورای شهر بندرعباس برگزار شد اسماعیل بواشه گفت : وظیفه ذاتی شهرداری تیمداری نیست و کمک به ورزش محلات بیشترین وظیفه شهرداری است. 

وی گفت : چندین سال است که عنوان می کنیم مشکلات وجود دارد ولی قدمی برای برطرف شدن آن برداشته نشده است . هشت سال است که در بحث مدرسه فوتبال شهرداری هزینه می کنیم  ولی خروجی نداشته است.

تا به انتخابات نزدیک می شویم مدرسه فوتبال راه می کنیم و فوتبال را برجسته می‌کنیم ولی  انتخابات که تمام شد همه چیز را فراموش می کنیم . 

وی گفت : بودجه  خوبی را برای رده های پایه اختصاص دادیم اما متاسفانه آن را صرف فوتبال بزرگسالان می کنند. بواشه عضو شورای شهر بندرعباس بیان داشت : فقط تو این چند سال بازیکن غیر بومی پرورش داده ایم و این بازیکنان هیچ کارایی برای این استان نداشته اند. 

وی بیان داشت: موافق کمک کردن به آذرخش هستم و باید همه را بسیج کنیم برای کمک به این تیم و امیدوارم آذرخش مشکلات گذشته نداشته باشد.بواشه گفت: استاندار نگاهش به ورزش حرفه ای است و این نگاه بسیار خوبی است. 

وی اظهار داشت : از باشگاه هایی که درگذشته ظرفیت تجاری سازی به آنها داده شده است و سهمی به ورزش نمی دهند گله دارم.عضو شورا گفت: متاسفانه اعتقاد دوستان بر این است که فوتبال ما جایگاهش همین است، ولی من می پرسم چرا نباید رشد کنیم .

جواد بلارک دیگر  عضو شورا بندرعباس هم گفت : مخالف تیمداری در شهرداری نیستم ولی مخالف وضعیت  موجود هستم .

وی بیان داشت : معلوم نیست مربیان تیم شهرداری چگونه  انتخاب می شوند در صورتی که باید کار به کاردان داد ودر این راه کسی بهتر از هیات فوتبال نیست.  فیصل دانش هم بیان کرد: درجلسات سیاسیون این همه شور  و هیجان وجود ندارد که در جلسات ورزشی است.

وی اظهار داشت: من از جنس شما هستم و می فهمم چه می گوییدو بنده اعتقاد دارم  ورود سیاسیون به ورزش خوب  می باشد اما نباید اجازه دهیم دخالت کنند. محمد زراعتکارمسوول کمیته استعدادیابی هیات فوتبال  هم گفت : صحبت کردن درمورد شهرداری تکرار مکررات است. ضعف مدیریت در باشگاه شهرداری باعث شده تا  مدرسه فوتبال این باشگاه به مشکل بخورد.

وی بیان داشت : موافق عدم توانایی استان دربحث بازیکن سازی نیستم وتوانایی استان بیشتر از این است که می بینیم . 

زراعتکار اظهارداشت: در این مدت که فوتبال بندرعباس مسولی نداشت تنها نوجوانان و جوانان سوختند و کسی دیگری ضرر نکرد .

قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال استان هم گفت : ما اعتقاد داریم باشگاه شهرداری باید باشد ولی با ساختار مناسب وتا این ساختار ادامه داشته باشد موفق نخواهند شد .

وی بیان داشت : اگر شهرداری و آذرخش را تعطیل کنیم  فوتبال و فوتسال این استان تعطیل خواهد شد.

سال قبل آذرخش یک میلیارد و سیصد میلیون قرارداد بازیکنانش بود ولی چون مدیریت درستی نداشت به سرانجام درستی نرسید و فعلا هم وضعیتش تاکنون مشخص نیست واز سوی دیگر تا کنون  136 بازیکن از تیم شهرداری بابت مطالبات خود شکایت کرده اند.

وی بیان داشت : تیم فوتبال ساحلی بانوان شش سال قهرمان ایران شده اما ریالی پول بازیکنانش پرداخت نشده در حالی که قرارداد هر ساله کل تیم در سال 20 تا 30 میلیون بیشتر نیست و این بازهم نشان از عدم مدیریت صحیح در باشگاه شهرداری است. 

رنجبریان در پایان بیان داشت : در ورزش هرمزگان فقط یک چیز بلد هستیم وآن هم کوبیدن یک دیگر است ودر این کاردر کشور حرف اول را می زنیم.

سبحان کوهی یکی از مربیان فوتبال استان  گفت: شهرداری بیش از ده سال است که رویه را اشتباه رفته است . 

وی بیان داشت : موافق تیمداری شهرداری نیستم  ولی شهرداری در زیرساخت ها زیر صفر است و اگر میلیاردها تومان طی سال های گذشته خرج زیرساخت باشگاه های قدیمی شهر می شد الان موفقیت بیشتری داشتیم.

عبدالرضا پورسبزعلی دیگر مربی فوتبال هم بیان داشت: شهرداری به فوتبال شهر ورود کرد تا فوتبال این شهر نابود شود.

وی گفت : محبوبیت را نمی شود با پول خرید  وباشگاه شهرداری تا کنون با پول مردم را فریب داده است و با آوردن  مربیان ناکارآمد فقط دروغ و دلالی یاد گرفته ایم.

پور سبز علی بیان داشت : ما حاضریم برنامه سه ساله ببندیم تا این تیم به لیگ یک و برتر برسدولی مطمن هستم مسولان تیم دنبال رسیدن به لیگ یک یا برتر نیستند.

مجید ذاکری  مربی تیم نوجوانان شهرداری هم گفت : برای دیدن مسوولان باشگاه باید یک هفته پشت در اتاق بنشینیم تا شاید بتوانیم با  آنها ملاقات کنیم.

کدامیک از اعضا شورای شهر تا حالا یک بار از تمرینات تیم های پایه را از نزدیک دیده اند که الان انتظار معجزه دارند.

وی بیان داشت:  اعضای شورا هم فقط موقع رای گیری حضور پررنگ دارند اما وقتی رای آوردند دیگر نمی توان آنها را پیداکرد. 

دادخدا میری یکی دیگر از مربیان فوتبال هرمزگان بیان داشت: جوانان ما از فوتبال و باشگاه شهرداری زده شده‌اند ودیگر مثل گذشته شور واشتیاقی ندارند که در این تیم بازی کنند زیرا هیچ توجه ای به آن ها نمی شود و فقط به بازیکنان غیر بومی بیشتر توجه می شود. وی بیان داشت : باشگاه شهرداری هیچ برنامه  میان مدت و بلند مدتی تاکنون نداشته است واگر این روند ادامه دهد یقینا باید فاتحه آن را خواند.

 امیدپرمر از مربیان بدنساز فوتبال هرمزگان هم در جلسه هم اندیشی گفت : سال گذشته من ودیگر مربیان  برای آذرخش مجانی مربیگری کردیم در صورتی که اگر مربیان این تیم غیر بومی بودند یقینا تا کنون شکایت های زیادی از این تیم در کمیته انضباطی شده بود.

وی بیان داشت : شهر ساوه چقدر جمعیت دارد که اکنون دو تیم در لیگ برتر فوتسال دارد اما ما با این همه درآمد و این که قطب اقتصاد کشور هستیم از عهده هزینه یک تیم هم بر نمی آیم.

پرمر در پایان بیان کرد :سال گذشته مشکلات مالی فراوانی داشتیم و اگر در بازی مقابل  مس سونگون خودمان اقدام نمی کردیم و پول جمع نمی کردیم نمی‌توانستیم بلیط تهیه کنیم و به این مسابقه برویم.

 

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها