در راستای بخش نامه معاونت ریاست جمهوری

میز خدمت در اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان راه‌اندازی شد



صبح ساحل  ، ورزشی - مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از راه‌اندازی میز خدمت به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم در این اداره کل خبر داد.

غلامعلی دانشور در این خصوص اظهارداشت: این امر در راستای اجرای بخش نامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و به منظور ارائه خدمت به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در این اداره کل انجام شده است.

وی با بیان این که میز خدمت زیر نظر معاونت اداری و مالی اداره تشکیل می شود خاطرنشان کرد: ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه از جمله فرایند ثبت سمن، موسسات مشاوره ازدواج در حوزه جوانان ، باشگاه های ورزشی، مرخصی‌های ورزشی در حوزه ورزش ، مناقصه و مزایده،دریافت مدارک و درخواست های مراجعان در صورت امکان و در غیر این صورت تعیین تاریخ مراجعه بعدی از دیگر اهداف راه اندازی میز خدمت است.

دانشور دریافت نتایج اقدام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایتشان به واحدهای مربوطه درموارد ضروری را از دیگر وظایف میز خدمت در اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت های میز خدمت در اداره کل تصریح کرد: این حوزه با هدف تحول و ارتقای سطح کمی و کیفی امورات اداری،گام‌های مهمی را در سازمان دادن به بخش اداری در برخواهد داشت. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها