نماینده وزیردر دیدار با مجمع جامع فعالین اقتصادی جزیره قشم

مرکز خدمات سرمایه گذاری سرمایه گذاران را از سردرگمی نجات می‌دهند



صبح ساحل ، هنری - صبح ساحل:نماینده وزیر و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان گفت: وظایف مرکز خدمات سرمایه گذاری گام برداشتن در جهت بهبود فضای کسب‌و‌کار و رفع مشکلات سرمایه گذاری بوده تا از سردرگمی متقاضیان و فرار سرمایه از استان جلوگیری کند.

محمدعلی امانی زاده در دیدار با اعضای مجمع جامع فعالین اقتصادی جزیره قشم ضمن اشاره به ماهیت قانونی مرکز خدمات سرمایه گذاری و تکالیف و وظایف محوله به آن ؛ گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری بعنوان کانون مراجعات متقاضیان سرمایه گذاری در سطح استان بوده و کلیه امور مربوط به سرمایه گذاران و هماهنگی های لازم بین دستگاههای اجرایی داخل استان و سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی ایران و نیز پیگیری مشکلات فرا روی سرمایه گذاران را برعهده دارد.

نماینده وزیر ومدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان افزود: قوانین و مقررات دست و پا گیر حاکم بر کشور و استان باعث عدم جذب سرمایه و نهایتا عدم رشد و توسعه استان می شود، وی از وظایف مرکز خدمات سرمایه گذاری گام برداشتن در جهت بهبود فضای کسب‌و ‌کار و رفع مشکلات سرمایه گذاری بوده تا از سردرگمی متقاضیان و فرار سرمایه از استان جلوگیری نماید.

 امانی زاده در بخش دیگری از این نشست گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری توان و قدرت حمایت از سرمایه گذاران جهت رفع مشکلات آنها در حوزه های مالیاتی ، گمرکی و ... را داراست.

دراین جلسه فعالین اقتصادی حاضر در جلسه به ذکر مشکلات و موانع فراروی فعالیت خود پرداخته و استفاده و بهره‌مندی از معافیت مالیاتی در منطقه آزاد قشم و رفع مشکلات گمرکی جهت تسهیل صادرات و واردات را عنوان کردند.

 همچنین آنها تعمیم تصویب‌نامه‌ها و بخشنامه‌های دولت به مناطق آزاد را یکی از صدمات وارده به فعالین اقتصادی در این مناطق برشمرده که سبب خروج سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی از منطقه می‌گردد؛ در همین راستا خواستار پیگیری و رفع آنها گردیدند.

در پایان این نشست امانی زاده نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان با اشاره به توان مرکز خدمات سرمایه گذاری در تسهیل این امر، هدف از سفر به جزیره قشم و این جلسه را بهبود شرایط سرمایه گذاری در استان دانست و افزود: در این راه نهایت همکاری را خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها