مدیر کل کمیته امداد استان؛

19 مددجو در جزیره هرمز خانه‌دار شدند



صبح ساحل ، اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: 19 واحد مسکن مددجویی که با مشارکت کمیته امداد و گروه جهادی شهید کاظمی تهران در جزیره هرمز ساخته شد، افتتاح و در اختیار مددجویان این جزیره قرار گرفت.

علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در مراسم افتتاح مسکن مددجویان جزیره هرمز که با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران و جمعی از مسئولان این جزیره برگزار شد، گفت: 19 واحد مسکن مددجویی که با مشارکت کمیته امداد و گروه جهادی شهید کاظمی تهران در جزیره هرمز ساخته شد، افتتاح و در اختیار مددجویان این جزیره قرار گرفت.

وی بابیان اینکه این واحدها توسط گروه جهادی در مدت‌زمان 9 ماه ساخته‌شده است، افزود: برای ساخت این واحدها بالغ‌بر 900 میلیون تومان هزینه شده است که 475 میلیون تومان آن از اعتبارات کمیته امداد و مابقی آن توسط قرارگاه سپاه پاسداران محمد رسول‌الله تهران تأمین‌شده است.

الهیاری در ادامه به مشارکت سپاه پاسداران برای ساخت مسکن نیازمندان در استان اشاره کرد و گفت: کمیته امداد با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 95 تاکنون هزار و 850 واحد مسکونی برای خانوارهای نیازمند تحت حمایت این نهاد در استان هرمزگان ساخته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد بابیان اینکه هدف از تأمین مسکن مناسب را محرومیت‌زدایی و کاهش فقر در خانوارهای نیازمند عنوان کرد و خاطرنشان کرد: همچنین ساخت 30 واحد منزل مسکونی مددجویی از دی‌ماه امسال در بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب توسط گروه جهادی شهید کاظمی تهران نیز آغاز خواهد شد که هزینه ساخت این واحدها را کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پرداخت می‌کنند.

علی الهیاری مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان در پایان گفت: در استان هرمزگان حدود 6500 مددجو تحت حمایت این نهاد هستند که فاقد مسکن و یا نیازمند مقاوم‌سازی منزل مسکونی خوددارند که امیدواریم در آینده نزدیک با برنامه‌ریزی مناسب و با کمک خیران و مردم نیکوکار بتوانیم گام‌های اساسی در این خصوص برداریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها