افزایش کشفیات ملاک عملکرد مثبت مبارزه با قاچاق نیست



به گزارش صبح ساحل،به نقل از فارس،سعید ناجی عصر امروز در جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار داشت:  هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز نقش منطقه ای و حتی ملی دارد به همین منظور باید تصمیماتی که در این خصوص گرفته می شود، روند قاچاق کالا و عرضه محصولات غیر مجاز در کشور را کاهش دهد.

وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با هدف رونق تولید و جلوگیری از سو استفاده مالی و اقتصادی در کشور باشد، افزایش کشفیات خوب است اما به تنهایی نمی تواند نشانگر عملکرد مثبت مبارزه با قاچاق باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به تجهیزات و امکانات استان در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: با توجه به تجهیزات و امکانات محدود در مبارزه با کالا و ارز اقدامات مثبت و گام های موثری در این خصوص در هرمزگان برداشته شده که باید این رویه با قوت بیشتر و هدفمند تر ادامه پیدا کند.

ناجی بیان کرد: بالا رفتن آمار کشفیات خوب است اما باید بتوان حاصل عملکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در افزایش تولید داخلی و رونق اقصادی کشور مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می توان گفت مبارزه با قاچاق کالا و ارز نتیجه بخش بوده که شاهد رشد تولید و افزایش میل خرید اجناس ملی در کشور باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: برای رسید به هدف اصلی مبارزه با قاچاق باید برنامه ریزی منظم و دقیق داشت، زیر گستردگی و حجم سنگین کار در این حوزه می تواند موجب پراکندگی فعالیت و عدم رسیدن به نتیجه شود‌.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها