افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در کیش



به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس از کیش، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی با حضور جمعی از اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس و اعضاء اتاق تعاون در مرکزدائمی نمایشگاه های بین المللی کیش فعالیت ۴ روزه خود را آغاز کرد.

نمایندگان ۱۰۵ شرکت داخلی و ۵ نماینده شرکت خارجی در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه ساختمان و صنایع وابسته، ماشین آلات و تجهیزات، فناوری‌های روز و مصالح ساختمانی، خدمات مهندسی، بازار سرمایه، تشکل های حرفه ای و آموزش، معماری و دکوراسیون، انتشارات و تبلیغات عمران و خدمات شهری را در معرض دید فعالان این عرصه به نمایش گذاشته اند.

حضور تولیدکنندگان ملی، مشاوران و پیمانکاران در راستای اهداف و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، رو نمایی از طرح برگزیده میدان ملل و رو نمایی از تولید داخلی "چهار چوب فلزی عایق" با توسعه استاندارد های اروپا برای هر کارایی با فن آوری آلمان از ویژگی های برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در کیش عنوان شده است.

این نمایشگاه با حضور رییس ­کمیسیون اقتصادی­ مجلس، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معاون حقوقی و امور مجلس شورایعالی مناطق آزاد، مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت منطقه آزاد کیش، معاون عمرانی و زیربنایی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مسکن و دانش بنیان اتاق تعاون ایران شامگاه چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ گشایش یافت.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به مدت چهار روز از هشتم تا یازدهم آبان هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان به صنعت عمران و ساختمان و صنایع وابسته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها