برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان بستک



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در محل کتابخانه پیامبر اعظم (ص) شهرستان بستک خبر داد.
  به گزارش صبح ساحل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، داود دادوند با اشاره به اینکه کتاب یکی از زیباترین و مهم ترین جلوه های فرهنگی است، افزود: می بایست کتاب را از گرانسنگ ترین پدیده ها و میراث بشر به حساب بیاوریم چرا که انعکاس آن را در آینه آیه «اَلَّذی عَلَّمَ بِالقَلَم» به روشنی می توانیم جستجو کنیم.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه علاوه بر فروش و عرضه کتاب با موضوعات: ادبیات، روانشناسی، دینی، کودک و نوجوان، تاریخی و ... به ارائه محصولات فرهنگی از جمله بازیهای هوشی و فکری نیز که زمینه ساز رشد و تقویت ذهنی کودکان و نوجوانان می باشد، پرداخته شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان دایر نمودن نمایشگاه کتاب در محل کتابخانه شهرستان را زمینه ساز آشنایی استقبال کنندگان با فضای فرهنگی کتاب و کتابخوانی دانست و بیان کرد: امید است برگزاری این نمایشگاه تأثیر بسزایی در افزایش عضویت جوانان و نوجوانان در کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) ایفا کند تا شاهد ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در شهرستان باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها