یک هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان ایجاد می‌شود



به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، اظهار داشت: این دانشکده با تربیت نیروی انسانی در حوزه پرستاری و مامایی، پشتیبان سلامت مردم استان هرمزگان است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید تلاش‌ها و طرح های بزرگی در راستای ارتقای امکانات و تجهیزات حوزه بهداشت و درمان در هرمزگان آغاز شده و در حال اجراست.

همتی خاطرنشان کرد: این طرح‌های بزرگ درمانی در هرمزگان به تدریج در حال بهره‌برداری هستند و در مجموع هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید با احداث بیمارستان ها و مراکز درمانی جدید و توسعه بیمارستان های موجود، در استان ایجاد می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز به منظور بهره برداری از ۱۱۷ طرح درمانی و بهداشتی به استان هرمزگان سفر کرده است.

دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سومین روز از دهه فجر انقلاب با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری شد.

برای احداث این دانشکده ۲ طبقه که دارای سه هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربناست ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه هزینه شده است.

دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دارای ۱۲ کلاس درس، بخش‌های اداری، اتاق اساتید، کتابخانه و اتاق چند منظوره است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها