در آستانه ماه مبارک رمضان

برپایی ۲۹ آشپزخانه اطعام مهدوی برای نیازمندان در هرمزگان



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ۲۹ آشپزخانه اطعام مهدوی به منظور اطعام نیازمندان اقدام به طبخ غذای گرم می کنند.

به گزارش صبح ساحل، علی اللهیاری روز دوشنبه افزود: این طرح در راستای لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب در خصوص راه‌اندازی رزمایش گسترده مواسات وهمدلی و پویش ملی بخشش ایرانیان و طرح همسفره برپا می شود.
وی بیان داشت: مراکز نیکوکاری فعال درمساجد ومحله‌ها، از طریق هم‌افزایی منابع کمیته امداد با کمک‌های مردم و خیران و همچنین تعامل با موسسه‌های خیریه و سایر نهادهای حمایتی، ضمن رعایت پروتکل‌ها و استانداردهای بهداشتی مورد تائید وزارت بهداشت در طرح اطعام مهدوی همکاری دارند.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: مردم می‌توانند از طریق اداره های کمیته امداد ومراکز نیکوکاری فعال در سراسر استان کمک‌های خود را به صورت نقدی وغیرنقدی اهدا کرده و یا وجوه نذورات و خیرات خود به شماره کارت ۰۶۴۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در پویش ملی اطعام مهدوی واریز کنند.
 کمیته امداد امسال در راستای تبعیت از فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش بزرگ همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای طرح ملی اطعام مهدوی کرده است.
 در راستای اجرای این طرح، ۳۱۳ آشپزخانه در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور به نیت تعداد یاران حضرت ولی عصر (عج) اقدام به طبخ غذای گرم می کنند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها