بهره برداری ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی حاجی‌آباد



فرماندار حاجی آباد گفت: ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان تا پایان امسال و ۹۰ درصد از کل راه‌های خاکی مصوب در بخش احمدی تا پایان دولت دوازدهم بهره‌برداری می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، حمید جهانگیری روز سه‌شنبه در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه‌ای به راه‌های روستایی در شهرستان حاجی‌آباد شده است.

وی ادامه داد: در دولت دوازدهم حدود ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان حاجی‌آباد آسفالت شده و با پیگیری‌های معاون محترم رییس جمهوری و استاندار استان، ۱۰ طرح راه روستایی به طول ۹۲.۱ کیلومتر در حال اجراست که تا پایان امسال ۷۱.۶ کیلومتر آن به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار حاجی آباد ساماندهی راه‌های روستایی را یکی از مشکلات اصلی مردم بخش احمدی این شهرستان عنوان کرد و افزود: راه ارتباطی روستاهای جغان به احمد آباد و حسن آباد به طول ۱۰ کیلومتر در حال اجراست که تا پایان امسال پنج کیلومتر آن را به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانگیری بهره‌برداری ۱۸ کیلومتر راه ارتباطی کلیتوییه به چاله مورت و حسن آباد را بخش دیگری از خدمات دولت به مردم عنوان کرد و بیان داشت: ۱۷ کیلومتر از راه ارتباطی روستاهای سراح به کلوچان و گردکان کاشان خرایی نیز بهره‌برداری خواهد شد.

وی هم‌چنین از بهره‌برداری کامل راه ارتباطی روستای دهمغان خبرداد و افزود: امسال راه‌های ارتباطی بخش مرکزی نیز در حوزه در آگاه به طول پنج کیلومتر تکمیل و پنج کیلومتر راه ارتباطی روستاهای دشت آزادگان و پنج کیلومتر از روستای نیزار نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار حاجی آباد در خصوص راه‌های روستایی بخش فارغان نیز گفت: مقدار ۱۶.۱  کیلومتر راه روستایی در این بخش نیز در حال اجرا است که تا پایان سال ۶.۱ کیلومتر در روستای نسا به بهره‌برداری می‌رسد.  

جهانگیری اظهارداشت: با پیگیری استاندار استان با دفتر مناطق محروم کشور و بنیاد مستضعفان ۹۰ تا ۹۵ درصد آسفالت و از طرح‌های مصوب در حوزه راه را به مردم بخش احمدی تا پایان دولت دوازدهم بهره‌برداری می‌شود.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها