برگزاری مراسم استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» در بندرعباس



مراسم استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان آقا امام رضا (ع) در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهه کرامت را شکوه و تبلور ارزش های دینی و اعتقادی مسلمانان دانست که چون چراغی در آیینه دلهای همه مردم متجلی است.

کامرانی در حاشیه استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: « این کاروان متشکل از خادمان آقا امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت به بندرعباس آمده اند تا آغاز برنامه های این دهه با حضور پرشور این خادمان و مداحان اهل بیت در استان رقم بخورد.

این مقام مسئول با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و فرا رسیدن ولادت آقا امام رضا(ع) یاد آور شد،: دهه کرامت یادآور مفاهیم سازنده و ارزشمند دین مبین اسلام است که باید برای پاسداشت و حفظ این ارزش‌های معنوی در این دهه و تبیین آن بین جوانان، در توسعه اندیشه های دینی کوشا باشیم.

وی، تثبیت جایگاه نظام اسلامی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبت‌های دینی را معرفت‌افزایی و ایجاد پیوند محکم بین ارزش های دینی و جوانان دانست و گفت: ترویج و گسترش ارزش های های دینی انقلابی و ایجاد فضای معنوی و مطلوب در جامعه به‌ویژه جوانان، جایگاه نظام اسلامی در جهان را مستحکم‌تر و دشمن را روز به روز با یاس و ناامیدی مواجه خواهد کرد.

کامرانی اظهار امیدواری کرد: امسال به دلیل شرایط حاکم بر جامعه با شیوع ویروس کرونا، بتوانیم با استفاده از پتانسیل فضای مجازی، با ارسال بسته های مذهبی و فرهنگی در تقویت بنیه دینی و بالا بردن بینش اسلامی جوانان همچمنان نقش آفرین باشیم.

با عطر افشانی و نثار گل بر مرقد مطهر شهیدان،گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس ، دهه کرامت دراین شهرستان به طور رسمی آغاز شد.

منبع:ایسکانیوز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها