معاون اجرایی رییس شرکت هواپیمایی امارات:

پروازهای امارات به همه مقاصدش از تابستان ۲۰۲۱ از سرگرفته می شود



شرکت هواپیمایی امارات که به علت بحران کرونا فعالیت‌های خود را محدود کرده بود اعلام کرد از تابستان سال ۲۰۲۱ به همه مقاصد خود پرواز خواهد داشت.

به گزارش صبح ساحل، شرکت امارات، مستقر در شهر دبی که بزرگترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه محسوب می‌شود و ناوگان هوایی بزرگی مرکب از ۲۷۰ هواپیمای پهن پیکر در اختیار دارد، اواخر مارس به علت نگرانی‌های مرتبط با بحران کووید ۱۹ فعالیت‌های خود را متوقف کرد. این شرکت، دو هفته بعد از این تاریخ، بخشی از فعالیت‌های خود را به شکلی محدود از سر گرفت. پرواز‌های این شرکت در ابتدا به بازگرداندن مسافران خارجی به کشور‌های متبوعشان محدود می‌شد، اما در ادامه به تدریج که دبی به منظور رونق بخشی دوباره به بخش گردشگری خود، محدودیت‌های سفر را تعدیل کرد، شرکت امارات نیز پرواز‌های خود را افزایش داد.
عادل الرضا، معاون اجرایی رییس شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد:" ما می‌توانیم تابستان سال ۲۰۲۱ به صددرصد مقاصد خود پرواز داشته باشیم، اما قطعا تعداد پرواز‌های ما به میزان تقاضا و کاهش محدودیت‌های موجود در کشور‌ها و فرودگاه‌ها بستگی خواهد داشت. " معاون اجرایی شرکت امارات افزود: این شرکت پیش بینی می‌کند بتواند تابستان سال ۲۰۲۱ به ۱۴۳ مقصد پرواز داشته باشد. طبق اطلاعاتی که در پایگاه اینترنتی این شرکت منتشر شده است، هواپیما‌های شرکت امارات در حال حاضر به ۷۰ مقصد پرواز می‌کنند.
منبع: قطره
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها