نایب ریئس هیات قایقرانی هرمزگان خبر داد

اعطای تسهیلات بانکی به ورزشکاران و اعضای هیات قایقرانی



از سوی بانک قرض الحسنه  مهر ایران تسهیلات بانکی به اعضای هیات قایقرانی اعطا می شود.
به گزارش صبح ساحل، نایب ریئس هیات قایقرانی هرمزگان گفت : هیات قایقرانی هرمزگان نخستین هیاتی است که از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر برای ورزشکاران ، مربیان ، داوران و پیشکسوتان خود استفاده می کند. 
آرزو پاسلار افزود: به منظور اخذ تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران تفاهم نامه ای با این بانک بسته شده است  و معاون امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران با علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار کردند که  در این دیدار با هدف شروع همکاری ها ، در راستای حمایت از قایقرانان صورت گرفت و دو طرف بر لزوم توسعه فعالیت های دوجانبه تاکید کردند.
پاسلار بیان داشت: در این دیدار تفاهم نامه ای با موضوع اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به خانواده قایقرانی سراسر کشور با شرایط خاص در دستور کار قرار گرفت. رئیس فدراسیون قایقرانی نیز آمادگی خود را برای ایجاد زمینه های همکاری بیشتر و استفاده مجموعه بانک مهر ایران از امکانات قایقرانی اعلام کرد. در همین راستا مقرر شد با تهیه تفاهم نامه در مدت زمان کوتاهی رئیس فدراسیون قایقرانی با حضور در سازمان مرکزی بانک مهر ایران این تفاهم نامه به امضا برسد.
نایب ریئس قایقرانی هرمزگان در پایان گفت: با انجام تفاهم نامه مقرر شد با شرایط خاص ، به هیات قایقرانی استان هرمزگان اعم از ورزشکار ، مربی ، داور و پیشکسوتان تسهیلات اعطا شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها