فرماندار قشم :

91 تن روغن خوراکی برای آرامش روانی جامعه توزیع شد



فرماندار قشم از توزیع 91 تن روغن خوراکی در شهرستان قشم خبر داد . او دلیل این کار را ایجاد آرامش روانی جامعه عنوان کرد .

به نوشته ایرنا ، در روزهای اخیر و برای ایجاد آرامش روانی جامعه، ۹۱ تُن روغن خوراکی در این شهرستان قشم توزیع شد. علیرضا نصری  گفت:  این مقدار روغن، با نرخ مصوب دولتی برای جلوگیری از افزایش قیمت و کوتاه کردن دست دلالان در هفت نقطه شهری و در سه بخش‌ مرکزی، شهاب و حرا شهرستان قشم توزیع شد. وی ادامه داد: با توجه تامین روغن، برنج، مرغ و سایر اقلام خوراکی در بازار با نرخ مصوب دولتی، هم‌اکنون هیچ کمبودی در عرضه کالاهای اساسی در شهرستان قشم وجود ندارد.

فرماندار قشم توصیه کرد که مردم قشم برای کنترل بازار و جلوگیری از ایجاد التهاب کاذب با پرهیز از خرید بیش از نیاز هرگونه کالا، موارد گرانفروشی، کم فروشی و احتکار را به بخشداری‌ها، تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

به گزارش صبح ساحل، قیمت روغن از تابستان امسال رو به افزایش بوده و این امر باعث سواستفاده سودجویان شده‌است، به طوری که اخبار کشف احتکار روغن و توزیع نکردن آن در فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد.  در این بین، مسئولان استان از بررسی مشکلات و توزیع روغن خوراکی به بازار خبر می‌دهند اما همچنان شهروندان شهرستان‌های هرمزگان از کمبود روغن و به خصوص روغن  خوراکی در بازار گله‌مند هستند.

بررسی‌های میدانی در روزهای گذشته حاکی از  کمبود روغن خوراکی در سطح استان هرمزگان است . برخی از فروشندگان گفته اند که روغن سهمیه‌بندی شده و تعداد محدودی به ما عرضه می‌شود که این تعداد نیز نیازهای خانوار را تامین نمی‌کند

منتشر شده: 1
محمد
۷ دی ۱۳۹۹
سلام كجا توزيع شده كه ملت نديدن روغن خوراكي در مغازه با قيمت بيش از دو برابر در سوپرماركت ها و عمده فروشي هاي مواد غذايي فروخته ميشه واحد نظارت الان دقيقا چه كاري انجام ميده
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها