لایروبی خورها در منطقه یک بندرعباس آغاز شد



مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان، لایروبی خورها در محدوده این منطقه آغاز شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی رنجبری از آغاز لایروبی خورهای محدوده منطقه یک خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی و احتمال آب‌گرفتگی محلات همه خورها لایروبی تا از بروز هرگونه حادثه در زمان بارندگی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: کار لایروبی بزرگترین خور در محدوده منطقه یک که ابتدای آن شهرک سجادیه و در نهایت پس از عبور از شیلات به دریا متصل می‌شود آغاز و بعد از اتمام این خور سایر خورها از جمله سنگ کن نیز لایروبی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری با بیان اینکه همزمان با لایروبی، حمل خاک و نخاله‌های جمع شده از داخل خور به خارج از شهر نیز انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین وسعت خورها را گیاهان و درختان هرز پوشش داده اند در صورت لایروبی نکردن در زمان بارندگی مشکلات زیادی را برای ساکنان محلات ایجاد خواهد کرد.

رنجبری اظهار کرد: کار لایروبی با حضور دو اکیپ در حال انجام است که مسیر شهرک سجادیه، آزادشهر، نایبند و در نهایت شیلات را در بر خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه رفع نقاط آبگیر نیز از دیگر اقدامات در دست اقدام است، تصریح کرد: ساماندهی حدفاصل چهارراه طلوع تا پارک صفا که در زمان بارندگی باعث آب‌گرفتگی و ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان می‌شد مراحل پایانی اصلاح آن در حال انجام است تا از این به بعد این مسیر کمترین مشکلی را در حین بارندگی ایجاد کند.

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس یادآور شد: بعد از پایان لایروبی خور نایبند، خور سنگ کن نیز به زودی و پیش از بروز مشکلات احتمالی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها