به دنبال اعتراض دانش آموزان بشاگردی:

شرکت نفت پس از سه روز مجبور به تخلیه خوابگاه پسرانه شد



در اقدامی بی‌سابقه خوابگاه پسران واقع در مجتمع آموزشی امام حسن مجتبی جکدان بشاگرد به دستور یکی از مسئولان عالی رتبه استان به شرکت نفت واگذار شد. براساس پیگیری های صبح ساحل به دنبال اعتراض دانش آموزان پس از سه روز این مجتمع اموزشی تخلیه شد.
به گزارش صبح ساحل، با توجه به آغاز امتحانات حضوری، چندی پیش خبری مبنی بر اجاره یکی از خوابگاه های پسرانه روستای جکدان واقع در شهرستان بشاگرد به شرکت نفت را دریافت کردیم از آنجایی که به نزدیک شدن زمان امتحانات و این که بسیاری از این دانش آموزان از روستاهای اطراف بشاگرد هستند وجود این خوابگاه حائز اهمیت بیشتری است.
با پیگیری های انجام شده مشخص شد، دانش آموزانی که برای برگزاری امتحان به این مکان آمده، بلاتکلیف مانده بودند.
«علی روشنی» مدیر مجتمع فرهنگی تربیتی و خوابگاهی امام حسن مجتبی (ع) اعلام کرد: این اجاره نامه برخلاف میل مسئولین این شهرستان بوده و در هنگام اجاره این مجتمع اطلاع داده شده بود که در صورت بازگشایی مدارس کارکنان شرکت نفت موظف هستند این مکان را تخلیه و در اختیار دانش آموزان قرار دهند با این وجود شرکت نفت زیر بار این موضوع نرفته و حاضر به تخلیه مکان نشده بود، هم ما و هم دانش آموزان خواهان تخلیه این مرکز هستیم و شرکت نفت باید هرچه سریعتر این اقدام را عملی کند.
«محسن مومنی» مدیر کل کمیته امداد شهرستان بشاگرد در مورد این موضوع عنوان کرد: اجاره این مجتمع به شرکت نفت به خواست استاندار و مسئولین مربوطه انجام شده بود که با پیگیری های اجام شده و اعتراض ما و دانش آموزان این مدرسه همراه شد و روز گذشته در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه اقدام به تخلیه این مجتمع نمودند.
گفتنی است که دانش آموزان در پی این اعتراض نامه ای به صورت کتبی نوشته و به صورت دست جمعی آن را امضا کرده بودند.
    
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها