رئیس روابط عمومی وزارت ارشاد:

سیزدهمین انتخابات ایرانیان شگفتی‌ساز می‌شود



«همایون امیرزاده»، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی گفت: سیزدهمین انتخابات ایرانیان شگفتی‌ساز می‌شود.
سپهر سیاست ایران در ۴۰سال گذشته رخدادهای شگفتی‌ساز زیادی را به تماشا نشسته است.
واکنش غیرقابل پیش‌بینی جامعه ایرانی در مناسبت‌های مختلف به اشکال متنوعی رخ نمایانده و بسیاری از تحلیل‌گران و آینده‌پژوهان مدعی که احتمالا فاقد درک درست از این جامعه بوده و هستند را غافلگیر کرده است.
مصادیق پرشماری از نحوه برخورد جامعه ساکت و آرام ایرانی با پدیده‌های به ظاهر از پیش تعیین شده وجود دارد که می‌تواند دست‌مایه مناسبی برای رفتارشناسی واقعی ایرانیان باشد.
با مرور برخی از این واکنش‌های غافلگیرکننده ایرانیان، می‌توان بیشترین تعجب از این رفتار را متوجه انگاره‌های شکل‌یافته در خارج از این سرزمین که از درک درست واقعیت‌های داخلی عاجز هستند، دانست.
البته در مواردی هم بازیگران داخلی قدرت، از فهم عمیق خواسته‌های درونی جامعه باز مانده‌اند.
به نظر می‌رسد در این دوره از انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری ،دشمنان ایران زمین با اطمینان کامل از برنده شدن در جنگ رسوا و نابرابر روانی رسانه‌ای و امید کاذب به فروپاشی سرمایه‌های اجتماعی، از هم اکنون خود را پیروز این جنگ دانسته و برای جشن و پایکوبی که  هرگز به چشم نخواهند دید  آماده می‌شوند.
در این بین اگرچه گناه کسانی که با اقدامات آگاهانه و ناآگاهانه خود بذر امید را در دل دشمنان نشاندند قابل بخشش نخواهد بود اما ایرانیان پاک سرشت  نیک می‌دانند در راهی که توسط دشمن غدارشان به ظاهر هموار شده است قدم نگذارند.
به حول و قوه الهی نسیم پیروزی ملت با اراده ایران در کارزار روز جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰ وزیدن گرفته و بی‌تردید این ملت رشید و آگاه با حضور پرشمار و انتخاب درست خود بار دیگر در چشم جهانیان عزیز و‌ ارجمند شده و شگفتی غرورآفرین دیگری  را رقم می زنند.
 
همایون امیرزاده 
چهارشنبه ۲۶/ ۳/ ۱۴۰۰؛ تهران
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها