رییس دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در هرمزگان:

حافظان خلیج فارس راوی حماسه‌ای دیگر شدند



رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان گفت: مردم ولایت مدار و شهید پرور هرمزگان ،شیران همیشه بیدار و حافظان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس بار دیگر با پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راوی یک حماسه دیگر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، پرویز سالاری شب گذشته در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به حماسه بزرگ 28 خرداد 1400 و شور کم‌نظیر مردم هرمزگان در پای صندوق‌های رای و نمایش وحدت اقتدار آفرین شیعه و سنی و اقوام مختلف در جای جای این استان اظهار کرد: این مشارکت باشکوهی در شرایطی رقم خورد که کشور با بحران کرونا مواجه بود و حتی در استان هرمزگان نیز شرایط بحرانی‌تر از هر زمان دیگر بود و از سویی دیگر رسانه‌های غربی نیز بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبیدند.

وی افزود: در انتخابات امسال مردم بزرگ ایران و هرمزگان با حضور باشکوه در میدان، موجب خلق حماسه‌ای دیگر شدند و اکنون نوبت مدیران است تا قدردان این حضور پرشور باشند.

رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت خاطرنشان کرد: دولت جدید با بکارگیری مدیران جهادی، پاکدست، وفادار به آرمان‌های امام و شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری، در جهت مقابله با فساد، رانت خواری و تبعیض و بی عدالتی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بالقوه نیروی انسانی در استان‌های مختلف بویژه در هرمزگان، اعتماد مرزداران خلیج فارس را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دوچندان کند.

سالاری گفت: این پیروزی را مدیون خانواده معزز شهد، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و همه مردم شریف، متدین و ولایت مدار هرمزگان هستیم و اینک که به یاری خداوند حماسه ای ماندگارو برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شد گاه آنست که مسؤولان و منتخبان بزرگوار نیز به پاس این حضور و پشتیبانی، با قانون مداری و شفافیت در عملکرد و وظایف خدمتگزار این ملت وفادار باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها