واکسیناسیون افراد بالای 38سال در قشم آغاز شد



واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در قشم علیه ویروس کرونا از امروز آغاز شد.

                     

به گزارش صبح ساحل، حمید رضا بهزادی،مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در این شهرستان از امروز آغاز شد و در روزهای آینده به افراد بالای 18 سال می رسد.

بهزادی افزود: شهروندان به منظور تسهیل در روند واکسیناسیون باید با مراجعه به خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت، پرونده الکترونیک خانوار تشکیل دهند و سپس به مراکز واکسیناسیون  برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: تاکنون ۲۴ هزار دز واکسن برای افراد بالای ۴۵ سال در قشم تزریق شده است.

او افزود: از نظر مراجعه برای واکسیناسیون در استان هرمزگان رتبه پایینی داریم و افراد در این رده سنی استقبال چندانی نکردند.

بهزادی گفت:واکسیناسیون در مرکز تجمیع شهر قشم به نشانی روبروی اسکله دوحه، سالن ورزشی خلیج فارس، در شهر درگهان مرکز تجمیع به نشانی خیابان ناخدا، سالن اداره گمرک منطقه آزاد درگهان و در سایر مناطق شهرستان در مراکز خدمات جامع سلامت هر روستا  از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٧ تا ٢١ به ارایه خدمات به مراجعه کنندگان می‌پردازند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

          

منبع:خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها