انتقاد مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس‌کل دادگستری استان:

اگر نمی‌توانید مدیریت کنید از هرمزگان بروید



مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان در مراسم تشییع رئیس حوزه علمیه خواهران با انتقاد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس‌کل دادگستری استان گفت: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید از هرمزگان بروید.

 

به گزارش صبح ساحل، سایت «تابناک هرمزگان» ویدیوئی را منتشر کرد که در آن حجت‌الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان در مراسم تشییع رئیس حوزهٔ علمیه خواهران، در حضور نمایندهٔ ولی فقیه در هرمزگان، به انتقاد از عملکرد رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس‌کل دادگستری استان پرداخت و گفت: هرمزگان مسئول باکفایت می‌خواهد.

او در ادامه سخنرانی خود گفت: اگر حق کادر درمان را نگیرم آرام نمی‌شوم و حتی اگر شده پیش رهبری رفته و درد این مردم را به گوش او می‌رسانم. یا من را نابود کنید یا حق پرستاران را بدهید.

حقیقی با اشاره به دستگیر شدن یکی از کارمندان بیمارستان شهیدمحمدی به اتهام فروش غیرقانونی برخی از داروهای کرونا، نسبت به رئیس دادگستری استان هم انتقادهای تندی مطرح کرده و گفت: اگر نمی‌توانید جلوی این بی‌کفایتی‌ها را بگیرید از هرمزگان بروید.

 

لازم به ذکر است که دوم شهریورماه، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانگیری»، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن۴۰سالگی جان باخت.

همچنین فرمانده انتظامی استان هرمزگان اعلام کرد که  ۱۱ نفر از عاملان فروش توزیع و فروش خارج از چرخه دارو و واکسن کرونا شناسایی و دستگیر شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها